3.bölüm

912 48 169
                                    

Bunlar Rowdyruff Boys idi. Brick Blossom'a bakıp sırıttı.

Brick : Onu bana bırakın.

Blossom'a uçtu ve yumruk attı. Blossom blockladı..

4 saat sonra (kesinlikle üşenmedim yalan djdkdk)

Powerpuff Girls kaybetmişti. Eve ağır yaralı halde döndüler. Zor bir şekilde birbirlerini tedavi ettikten sonra yatmaya giderler. Ertesi gün kahvaltılarını yapıp okula giderler. Ders başlar. Dexter Blossom'a not verir.

'N'apıyorsun?'

Blossom bakar. Geri yazar.

'Derse döner misin?'

Birisi aniden Blossom'a kağıt attı. Blossom etrafına baktı ve kağıdı açıp okudu.

'O inekle yazışmayı kes bence.'

Blossom etrafına bakınınca Brick'in ona sırıtarak baktığını gördü. Blossom kaşlarını çatıp ona yazdı.

'Bu seni hiç alakadar etmez.'

Çok geçmeden cevap geldi.

'Eğer o gün seni Mojo'dan kurtaran kişk BEN isem evet eder. Şimdi yazmayı kes.'

Blossom şaşkınlıkla baktı. Brick hala sırıtıyordu. Teneffüste Blossom onun yanına gider.

Blossom : Senin derdin ne!? Sen kimsin ki kime yazacağıma karışıyorsun!? Senin dediğin gibi, biz düşmanız!

Brick : Aklıma geldi, seni o gün kurtardığımda bana borçlandın.

Sırıttı.

Blossom : Ne borcu?

Brick : Sonuçta ben olmasaydım ölüyordun, yani kısacası bana borçlusun.

Blossom : .....ne istiyorsun hemen söyle de kapansın bu borç.

Brick sırıttı. Kulağına eğilip bir şeyler söyledi.

Blossom : Olmaz, asla!

Brick : Borç borçdur.

Blossom : .....

Öyle dururken Brick sırıtıyordu.

Brick : Bunu evet olarak kabul ediyorum.

Sırıtarak gitti. Blossom hala donakalmıştı.....

Devam Edecek.....

Hey, selam. Nasılsınız? Bende depresyondayım saolun canlarım ciğerlerim böbrek taşlarım djdkdjkdkdkd

werbirA arkadaşımız aramıza yeni katıldıda oda Ppg ile ilgili çizgi roman çevirileri yapıyor, ona yardım edip destek çıkarsanız sevinirim 😊😊😊

Neyse yazar kaçar baybay~

Blossom x Brick 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin