5 milyon yıl sonra 2.kitabı çıkaran yazardan, okuyuculara selamlar dkfkdkdkdk
Blossom koşuyordu. Gücü kalmamış ve ağır yaralıydı. Kaçıp saklanmaktan başka çaresi yoktu. Kızlar...kızlar kayıptı. Blossom ne kadar bağırıp seslensede, kimse onu duyamıyordu. Mojo JoJo onu en sonunda bulup, öldürecekti. Biliyordu....Koşmaya devam etti. En sonunda takılıp düştü ve yokuştan yuvarlandı. Acı içinde inlemeye başladı. Kıpırdayamıyordu.
Blossom : *kısık sesle* Yardım....edin
Mojo aniden geldi. Korkunç kahkahasını atıp ona yaklaşmaya başladı. Ona tam bıçak saplayacakken birisi onu engelledi...Blossom önüne baktığında, ona benzeyen bir erkek gördü. Turuncu saçlı, kırmızı kıyafet giyen bir erkek. Ve ona göre yakışıklıydı.
Mojo : Sen ne yaptığını sanıyorsun Brick!?
Brick : Senin emirlerin altında kalmaktan sıkıldım.
Brick Mojo'yu patakladı. Mojo yaralı bir halde kaçıp ortadan kayboldu. Brick Blossom'a döndü.
Brick : Bu iyiliğimi unutma...ve sakın kurtardım diye kahraman sanma, ben ve kardeşlerim en büyük düşmanınız olacağız....
Brick uçarak gitti.
6 saat sonra
Buttercup : Ne dedin!? Sana benzeyen bir erkek mi!?
Blossom : Evet, ismi Brick'miş. Bana, "Kahraman olduğumu sanma, ben ve kardeşlerim en büyük düşmanınız olacağız..." dedi ve gitti.
Bubbles : Umarım onları yenebiliriz.
Buttercup : Saçma sapan düşünme Bubbles! Tabi ki yeneceğiz!
Blossom : Biraz sonra devriyeye çıkıyoruz kızlar, onları bulmalıyız! Bu şehiri onlardan koruyalım!
Buttercup : Ya da belki o erkek senden hoşlanıyordur ve belli etmemek için dedi.
Buttercup sırıtınca Blossom kaşlarını çattı.
Blossom : Hayır! Mojo'ya "Senin emirlerin altında kalmaktan sıkıldım" dedi.
Buttercup : Tabi canım!
Bubbles : Ay ne tatlı olursunuz!
Blossom : Kızlar! Hemen devriyeye!
Bubbles ve Buttercup gülerek devriyeye çıktı. Blossom o erkeği aramaya başladı. Her yere, her deliğe, her köşeye baktı ama bulamadı. Uçarken biri ona seslendi.
? : Demek sınırı zorluyorsun...
Devam edecek.........
Biliyorum 5 milyon yıl sonra 2. kitabı yazan tek gerizekalı benim kdkddndnnsn