Okul bitmişti. Blossom, kardeşleriyle birlikte evine dönmüştü. Aklında hala Brick'in özür notu vardı. Bu onluk bir şey değildi. Notu 3 kere okumuştu gerçek mi diye hatta. Sonra aklına Dexter geldi. Çocuğu neredeyse öldürecek gibi dövmüştü. Blossom Brick'e mesaj attı.
'Özür dilemen gereken ben değilim, Dexter.'Diye ona mesaj attı. Pijamalarını giyinip yatağa girdiğinde Brick'ten mesaj geldi.
'DORKster'dan özür asla dilemem'Blossom kaşlarını çatarak yazdı.
'Ona Dorkster deme, ve SEVGİLİLER bunu yapar birbirileri için'Brick ilk biraz görüldü attı. Sonra yazdı.
'Tamam, mutlu olabilirsin. Artık sevgilim değilsin anlaşmayı bitirdim'Blossom şaşkınlıkla ekrana bakıyordu. Onun yazmasına fırsat vermeden Brick yazdı.
'Şimdi git uyu.'
Çevrimdışı olduğunda Blossom çok sinirlendi. Ertesi sabah Blossom düşünceliydi. Bu anlaşmayı o istemiyordu ama neden tuhaf hissediyordu?
Hazırlanıp okula gitti ve direk Dexter'ın yanına gitti.
Blossom : Dexter, Brick benim sevgilim değil. Sadece dün gaza geldi ve şu klasik 'seni sadece ben öldürürüm' moduna girdi ve sana saldırdı.
Dexter baktı gülümseyip.
Dexter : Sorun yok Blossom, bu öğlen benimle kahve içer misin?
Blossom : Olur.Gülümsedi. Öğleden sonra ikisi kahve alıp bir ağacın altında konuşmaya başladı. Tabii uzaktan RRB, ödevi kopyalamak için saklandıklarından onları fark etti.
Butch : Bu Blossom değil mi?
Boomer : Ve Dexter?
Brick oraya bakmadan ödevini kopyalamaya devam etti. Butch onu sarstı.
Butch : Lan oğlum bu hala yürek yi-
Brick : Anlaşmayı bozdum.
İkiside durdu.
Boomer : Ne?
Brick : Beni duydunuz, anlaşmayı bozdum. Onun aşk hayatı benim umrumda değil.
Bunu söylerken istemsizce yutkunmuştu sonda. Nasıl olsa Blossom bu ilişkiyi istememişti, ama Blossom Brick'in duygularını bilmiyordu.
Blossom ve Dexter konuşmalarını bitirince sınıflarına gittiler. Blossom Brick'e baktı. Brick onun yüzüne bile bakmıyordu.
Okuldan sonra herkes kendi evindeydi.
Brick : Kalkın, suç işlemeye gidiyoruz.
Butch : Sonundaaaa!!!
Devam Edecek....Biliyorum çok kısa oldu millet ama anca bu kadar geldi ;-;