4.Rész (Tábor 3.nap, Székes feladat)

609 21 5
                                    

Reggel 8-kor szólal meg az ébresztőm nem túl barátságosan. Az ébresztőm igazából Bella.

-Kelj már fel! El fogunk késni-rázogatott fel Bella.
-De én nem akarok felkelni-nyavajogtam.
-Már pedig muszáj, úgyhogy kapd össze magad és háromnegyed óra múlva várlak itt készen-parancsolta.
-És ha nem vagyok kész addigra?-próbáltam kiskaput keresni, hogy tovább aludhassak.
-Akkor úgy cipellek le ahogy vagy-mondta és kiviharzott a szobából.

^^^^^

Fogtam magam és nagy nehezen kivánszorogtam az ágyból, aztán felöltöztem. Egy fehér szoknyát vettem fel, fehér haspólóval és egy babarózsaszín magassarkúval. A sminkemet is megcsináltam. Egy pink matt rúzst kentem fel a számra, a szemre pedig egy csillogós szemhéjpúdert tettem. A hajamat csak kiengedve hagytam, hogy a vállamra omoljon.

^^^^^
Tegnap délután igazából nem történt semmi izgalmas. A közös ebéd annyi volt, hogy az összes versenyzőt behívták egy hatalmas étkezőbe, kategóriák szerint és ott ettünk. Spagetti volt és finom volt. (Érdekes információ tudom :P). Délután nem csináltunk semmi izgiset, csak ültünk a szobánkba és a mai dalunkat gyakoroltuk. Vagyis a többiek gyakarolták én csak néztem őlet vagy Candy Crush-oztam (egy telefonos játék szerintem mindenki ismeri). Minket két fős szobába osztottak be és én így Bellához kerültem. Ennyi volt a tegnapi délután.

^^^^^
9-kor már ott vártunk egy szobába az összes lánnyal együtt. Azt hiszem velem együtt 32-en voltunk. 9-kor belépett Alex az ajtón. Mivan most ő lesz az új security-s csaj aki elmondja, hogy mit csináljunk? Mikor Alex belépett egy pár lány odarohant megölelni, hogy minek azt nem tudom.

-Szisztok!-köszönt Alex miután elengedték a lányok.
-Szia!-köszöntünk mi is kórusban.
-Még így a dalok előtt azt szeretném mondani, hogy mindenki tegye oda magát teljesen. Ne 100%-ban, hanem 110%-ben minimum. Sokan vagytok és itt mind tehtségesek vagytok, hamár eljutottatok idágig. Így lehet az 110 is kevés lesz. Itt már nem esélyeket adok, itt már azt nézem, hogy ki lehet esetleg olyan akivel akár az élő showba is szívesen mennék. Úgyhogy hajrá mindenkinek!-ezzel ki is ment a teremből még azelőtt hogy újra lerohamoznák.

^^^^^
Egy lány el is mondta, hogy mi lesz a feladatunk. Röviden annyi, hogy kimész énekelsz aztán vagy leülsz vagy nem. A sorrendet ők választják. Ennyi. Kb. 9:15-kor be is jött egy lány, hogy megmondja ki lesz az első versenyző.
-Hegedűs Hanna-mondta a lány. Na akkor én kezdek. Mentem is a lány után aki útközben odaadta a gitáromat, ami egy hófehér Cort (gitármárka) volt. Tengnap az, az ötletem támadt, hogy én most gitárral akarok fellépni. Mert miért ne? A színpad előtt Rami fogadott, szerintem tudjátok, hogy hogy.

-Szia!-köszönt.
-Hali-köszöntem neki én is.
-Hogy érzed magad? Izgulsz?-kédezte.
-Álmos vagyok, de nem izgulok.-mondtam.
-Akkor sok sikert!-mosolygott.
-Köszi-és elindultam a színpad felé.

-Szia, Hanna!-köszönt Alex.
-Sziasztok!-köszöntem én is nekik.
-Hogy érzed magad?-kérdezte.
-Álmosan, de jól-mondtam.
-Miért vagy álmos?-kérdezte. Miért vagyok álmos? Ez milyen kérdés már?! Szerinte miért?!
-Azért mert egész éjjel Yodával buliztam, mert Mickey egér azt parancsolta-mondtam full komoly fejjel. A többiek erre csak elnevették magukat.
-Na és milyen dalt hoztál?-kérdezte Alex még mindig nevetve.
-Taylor Swift-Love Story
-És akusztikus feldolgozásban?-kérdezte Alex. Nem waze, ennek a gitárnak ha megpengetem az egyik húrját akkor dob fog szólni belőle.
-Igen-feleltem egyszerűen mivel nem akartam teljesen flegma lenni.
-Akkor halljuk-ezzel Alex letette a mikrofonját, amibe eddig beszélt és hátradőlt a székében.

^Egy Soha Nem Létező Álom^  |X-Faktor|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant