Ilyen előiratként annyit szeretnék kérni, hogy olvassátok már el légyszi a szöveget a rész végén. Ha nem is az egészet, akkor csak az utolsó mondatot. Előre is köszi❤️
Nem emlékszem arra, hogy, hogy adtam elő a dalt. Nem figyeltem semmire csak a dalra. Abban a pár percben nem volt semmi más csak én, a gitárom és a dal. Arra emlékszek csak, hogy a produkcióm végén tapsoltak a mentorok és megköszönték. Elég furin mentem Ramihoz, mivel gőzöm sincs , hogy sikerült a dal. Oké, hogy a mentorok tapsoltak, de mindenkinek tapsoltak.
^^^^^
-Hogy érzed? Szerinted milyen volt a produkció?-kérdezte Rami, inkább nem mondom hogy.
-Gőzöm sincs-nevettem kicsit kínosan.
-Mégis, szerinted jó volt?-kérdezősködött tovább.
-Tényleg nem tudom-hát, szerintem nem engem fognak vinni interjúzni.
-De rontottál valahol?-úgy látom Rami nem hagyja annyiban, míg ki nem szed belőlem egy értelmes mondatot.
-Nem emlékszek-itt már nagyon kínos volt a szituáció. Gondolkod Hanna, gondolkodj, mondj egy értelmes mondatot. Megvan!-Majd Alex eldönti, hogy milyen volt.-Siker, elhagyta a számat egy értelmes mondat is.
-Jólvan, akkor menj a többiekhez, majd szólunk, ha Alex döntött-mosolygott.
-Köszi-mondtam és már indultam is a többiekhez^^^^^
-Nagyon jó voltál-gratulált Merci.
-Ja-helyeselt Barbi.
-Köszi-mosolyogtam rájuk.
-Nagy voltál-mondta Bella, majd ökölpacsiztam vele.
-Vajon meddig kell itt várni, mert én már éhes vagyok-sóhajtottam egy nagyott.
-Nem tudom, de nekem pisilnem kell-panaszkodott Mirabell.
-Nekem kiszáradt a torkom-csatlakozott a panaszkodáshoz Merci is.
-Én fel szeretném hívni a szüleimet, már tuti halálra izgulták magukat-aggodalmaskodott Elena.
-Én unatkozok-szólalt meg Barbi is.
-Ne rinyáljatok már. Nekem már tőletek fáj a fejem. Majd biztos jön egy szervező.-oktatott ki minket Bella. Általában ő szokott "rendet tenni".
-Oké-mondta Mirabell. A többiek csak bólogattak.
-Jó. De én attól még éhes vagyok-szomorodtam el. Erre Bella elkezdett csikizni, aminek az lett a vége, hogy minketten a földön kötöttünk ki, majd elkezdtünk fetrengve nevetni.Nem tudom mennyi idő telhetett el, miközben mi a földön feküdtünk, de csak arra lettünk figyelmesek, hogy egy itt dolgozó lány köhint egyett. Megfordultam és láttam, hogy az a securitys lány állt felettünk, aki reggel is fogadott minket. Hát, nem hiszem, higy mi vagyunk a kedvencei.
-Alex megvan a döntésével, egyesével fogad titeket. Hegedűs Hanna az első. Gyere velem-mondta kissé dühös hangsúllyal.
-Hajrá Hanna-lelkendezett Merci.
-Meglesz-mondta Barbi.
-Sikerülni fog-csatlakozott Mirabell is.
-Köszi, de amúgy mihez?-kérdeztem nevetve mivel nem értettem, miért kívánnak sok sikert?-Ahhoz hogy elérjek odáig?
-Ja-biccentett Bella.-Meg, hogy a lány ne öljön meg addig-biccentett nevetve a lány felé, aki elég türelmetlenül állt ott.^^^^^
-Amúgy téged hogy hívnak?-kérdeztem a securitys lányt.
-Semmi közöd hozzá-vágta oda flegmán.
-Oké, de akkor miért jelentkeztél ilyen munkára, ha nem vagy társalgós típus?-ne nézzetek így rám, ha ő is flegmázhat, akkor én is.
-Nem gondoltam, hogy ilyen csitrik lesznek ebben a műsorban-forgatta meg a szemét. Eszembe jutott egy oltás.... Készüljetek..
-Pedig magadat már csak ismered nem?-MEGMONDTAM. Jó volt mi?! Azt leszámítva, hogy onann már futottam Alexhez utánnam a lánnyal. Na, ha nem mondja meg a nevét akkor majd én elnevezem. Legyen.. Duli Fuli, ja az jó lesz.Amúgy szerintem Alex már full gyagyásnak néz, mivel reggel a földön fetrengve talált Bellával, a székes feladatnál ácsorgok némán fél órát, az egész válogató úgy kompletten, na most meg rohanva futok hozzá egy itt dolgozó elöl. Szép mondthatom. Ő is elég hülyén nézett rám.
-Hova ilyen sietősen?-kérdezi csodálkozva.
-Futok egy másik élőlésny elől, hogy megmaradjanak a hajszálaim.-feleltem behúzott nyakkal, mivel Duli Fuli folyamatosan figyelt.
-És ki áll nyerésre?-nevette.
-Szerintem én, jól kioffoltam-húztam ki magam a széken.
-Remélem azért az élő showk alatt nem fogjátok megölni egymást-mondta sokat sejtő vigyorral. Gondolom fogyelte, hogy meghallom-e azt a szót, hogy élő show alatt. Hát meghallottam, csak nem tudtam hova tenni.
-Hogy érted, hogy élő show alatt?-kérdeztem meglepetten.
-Úgy, hogy JÖSZ VELEM AZ ÉLŐ SHOWBA-kiáltotta.
-Ez kajak?-csak ennyit tudtam kinyögni, pedig nekem elég ritkán van ilyen. Álltalában egyfolytában beszélek.
-Igen-nevetett a megszeppenésemen. Aha, persze elhitte hogy kinevethet.
-Én azt hittem kenu-mondtam, majd csettintettem a levegőbe egy amolyan "a farcba pedig biztos voltam benne" mozdulattal.
-Sajnálom-mondta tette szomorúsággal.
-Ezt most megbocsátom-nevettem.
-Köszönöm szépen-mondta Alex ironikusan.
-És most mit csinaljak?-csavagattam a hajam.
-Menj a szervezőhöz-mutatott Duli Fulira-majd ő útbaigazít.
-Ugye van B tartalékod az előshowra?-kéreztem.
-Öhm.. mi?-kérdezte eléggé furcsa arckifejezéssel.
-Csak mert szerintem a csaj megöl, mire beérek.-utaltam a dolgozó lányra aki elég morcosan nézett.
-Ha baj van csak csettints kettőt és ott termek.-nevetett.
-Oké-nevettem én is. És elindultam Duli Fuli felé.
ESTÁS LEYENDO
^Egy Soha Nem Létező Álom^ |X-Faktor|
Novela JuvenilKépzeljétek el: Tombol a nyár Vége a sulinak Unatkozol Mit csinálsz? Elmész a strandra a barátokkal, nyaralni a családdal esetleg egy házibulit csaptok? Igen, valószínüleg egy normális...