*1*

55 3 0
                                    

SEOUL

Seorang wanita sedang tekun mengelap meja kedai kafe milik majikanya setelah diduduki pelanggan.Tiba2 handfonnya bergetar meminta untuk diangkat.

''hello ya cik suzy kenapa?jwb eunki.ya namanya eunki.secara tiba2 aktivitinya mengelap meja terhenti.''apa!yoonkook hilang!balas eunki.dengan segera dia pergi ketempat pengasuhan anaknya.dia berlari tidak kisah org memandang dia pelik.yang penting sekarang yoonkook.

''mana anak saya!sebaik sampai ke sana dia langsung bertanya kepada pengasuhnya cik suzy.''sabar puan kami sedang usaha mencarinya sabar ye doa byk2 nasihat cik suzy.dilm hatinya berdoa agar anknya selamat sahaja.


tiba2 bajunya seakan tertarik dari bawah dia langsung pamdamg kebwh..yoonkook!''sayang pergi mana?tahu tak ibu risau pergi mana ha?soal eunki sambil mengusap rambut yoonkook.''tadi ada sorang abg ni bwk yoonkook jln2 dia baik belanja yoonkook mkn itu ini semua sedap!bls yoonkook dgn nada teruja.

''okla jom balik lps ni jgn terima kalau org yg yoonkook tak kenal ajak yoonkook pergi mana kita tak tahu sayang kalau dia tu baik ke jahat ok fhm ?kata eunki.yoonkook hanya menangguk fhm.

''baikla cik suzy saya balik dulu kata eunki.''baikla cik hati2 skrg byk kes culik jaga yoonkook baik2 dan saya mintak maaf sebab tak jaga yoonkook baik2 kata suzy.''tak apa kata eunki.


skip

''eunki aku rindu kau aku mintk maaf aku tak percaya kau dan lepaskan tanggungjawab aku mcm tu aja aku bodoh tapi tak apa aku akan pastikan yang kau boleh terima aku balik "kata jungkook.

dari jauh dia hanya melihat eunki dan yoonkook sdg berbual dia bangga bertapa risaunya eunki dgn yoonkook hilang tiba2 dari tempat pengasuhan.ye dia yang mengambil yoonkook dan bwk yoonkook keluar.sebab dia ada hak terhadap yoonkook,sebab dia ayah kepada yoonkook.

bila terkenang balik bertapa bodohnya dia menuduh secara melulu eunki..ketika itu....

flashback

''awk ni bukan mcm apa yg awk fikirkan saya tak ada apa2 hubungan dgn dia..dia sedara saya aja jelas eunki.

''kau fikir aku sebodoh tu nak percaya kata2 kau sudah kata jungkook feedup.

''tak awk kalau saya nk mainkan awk apa guna kita bersama?kalau awk nak tahu saya tgh jaga nyawa kita berdua kat sini kata eunki sambil usap perut.

''kau fikir aku percaya ke?entah2 anak sape tu?entah sebelum kita bersama kau dh making out dgn jantan lain!tuduh jungkook.

''awk!saya tak pernah kena sentuh lagi sampai awk sentuh saya kata eunki.

''pergi mampus!kata jungkook. lalu berlalu tinggalkan eunki.

ting tong!eunki menekan lonceng rumah jungkook..''asal tak bukak baik aku masuk kata hati eunki.sebaik bukak.rumah seakan tiada org.tapi keretanya ada.eunki ambil keputusan nak ke bilik jungkook.sebaik sahaja dia membukak pintu bilik jungkook.dia tercengang.jungkook sedang tidur berpelukan dgn wanita lain.

jungkook seakan sedar ada yg membuka pintunya.dia pandang ke pintu,eunki!jungkook langsung bangun.''apa ni?soal eunki air mata yg bertakung tunggu masa nak mengalir.

''aku tidur dgn dia kenapa ada masalah?jungkook seakan tiada rasa bersalah terhadap tindakanya.''sanggup awk habis saya ni apa?air mata sudah mengalir.''kau boleh buat dgn dia asal aku tak boleh?kata jungkook sambil tersenyum senget.

''byk kali saya ckp itu sedara saya saya tak ada apa2 dgn dia susah sgt ke awk nak percaya ckp saya hah!susah sgt ke!eunki geram.''ye susah!!SUSAH SGT SUSAH!!kata jungkook.


''habis ank ni mcm mana?kata eunki.''tu bukan anak aku so go to hell bls jungkook.

PANG!!!

pipi jungkook ditampar..''ini anak awk jungkook ank awk!!!!!awk jgn nak mlepaskan tanggungjwb awk mcm tu aja !!kata eunki.''kisah pulak aku kata jungkook santai.

''Cukupla sampai sini awak mainkan perasaan saya...saya penat''Eunki

''aku tak akan jaga hati kau sebab bagi aku hati kau tu tak ada nila pada diri aku langsung!''Jungkook.

''ok kalau itu yang awk nak kita tak ada apa2 mulai skrg itu yg awk nak kan baik saya terima kata eunki.''apa yg kau ckp ni?bls jungkook sedikit takut.

''kita putus skrg awk bebas saya bebas dan terima kasih sebab bahagiakan saya walaupun sekejap itu cukup bermakna bagi saya dan one more pasal anak ni awk terlepas dari tanggungjawb sebab awk bukan ayah dari anak ni saya akan besarkan dia sendiri jangan risau saya tak akan muncul dpn awk untuk tuntut hak jagaan awk terhadap dia dan tak akan guna satu hatta pun harta awak jgn risau awak terlepas dari smua benda ni kata eunki sambil seyum hambar.

eunki menarik cincin dari jari manisnya dan membaling ke jungkook.''amik balik!!saya tak layak pakai benda tu dan terima kasih sebab dh musnahkan harapan saya!!kata eunki lalu keluar dari bilik itu,


sungguh ketika itu jungkook tercengang otaknya lambat mencerna kata2 eunki sebentar tadi..''putus?tak itu tak akan berlaku aku sayangkan dia lagi takkk!!!jerit jungkook.

end

Dan sejak itu byk kali dia menghubungi eunki tapi eunki tidak menjwb.sungguh dia cakap dia menyesal dgn apa yang dia buat pada eunki..kerana ego semua rosak!!

dan saat itu dia tekad utk mencari eunki dan akhirnya dia dpt berjumpa eunki setelah bertahun-tahun tak berjumpa dgnya.dan perkara paling mengembirakanya anak dibesarkan dgn baik..


tbc

tolong vote ok and komen 

love you all

iamyourcupcake,peachjeons,elly_LoL,yannlblacky,armybabydaimjiminsodap,mintyon,JoyceJoyy,

yang saya tag ni saya harap korang boleh promot cerita saya and saya suka cerita yang korang buat.


ANAK LELAKI JEON: --Enough--(JEON JUNGKOOK)Where stories live. Discover now