P.O.V. Sophia
Ik word weer wakker en ik kijk naast me en zie een slapende Jeroen naast me liggen, mond open, beetje snurken en zijn haar helemaal door de war, ik grinnik en pak me mobiel, ik kijk naar de tijd 3:24. wtf? Ik zet me mobiel op de lader en ga toch weer verder slapen.
-Volgende Ochtend-
Ik word wakker door getril naast me, ''Wtf is dat'' Zeg ik op een beetje te chagrijnige toon. Ik kijk op met nog slapende ogen, en zie dat Jeroen aan het bellen is. Dat was dus dat getril, ik kijk naar me telefoon en zie dat het al bijna 10.27 is. ''FUCK! JEROEN'' Roep ik Jeroen kijkt op naar me en ik wijs naar de klok die in me kamer hangt. Hij knikt. ''Ja isgoed dankuwel tot morgen'' Zegt hij en hij hangt op. ''We moeten ons omkleden sukkel!'' Zeg ik gehaast, Jeroen lacht ''We zijn vandaag vrij sukkel, de hele dag!'' Ik zucht ''Meen je dat ?'' '''Ben je echt serieus?'' Jeroen knikt en glimlacht ''Mentor is ziek en andere naar t ziekenhuis'' Ik maak een o vorm met me mond en knik, ''Ooohhh'' Ik lach ''Haha'' ''Sacrasme'' Waarna Jeroen mij heel serieus aankijkt, Jeroen geeft me een kus op me voorhoofd en loopt weer naar beneden. Ik denk voor ontbijt. Ik kleed me snel om en ga mezelf ook nog even douchen. Ik pak schone ondergoed en ik denk dat ik gewoon voor vandaag een joggingsbroekdag ga houden, of een jurkje? Het is mooi weer als ik naar buiten kijk, de zomervakantie is over 2 week. Daar ben ik echt blij mee trouwens! Ik loop naar me kledingkast en zie dat er nog een jurkje hangt die ik 1 jaar geleden heb gekocht voor een zomerfeest, het is een mooi geel jurkje met geen mouwen, ik heb besloten om die aan te trekken, met zwarte pumps of vans. Ik doe me haren in een knotje, en laat paar plukjes hangen, doe een beetje makeup op en mijn zonnebril, ik pak me zomerse tasje waarin mijn mobiel, oordopjes en wat andere benodigdheden spullen in zitten.
Als ik beneden ben zeg ik iedereen goedemorgen en geef ze een kus op de wang, ik smeer mezelf een paar crackertjes met kaas en tomaatjes, en eet het op terwijl ik wat door mijn Instagram scroll. ''Zullen we vandaag gaan zwemmen?'' Vraagt Jeroen die me in de zij por. ik lach en knik en eet verder me crackertje op. Jeroen staat heel blij op. Ik zet me bord in de vaatwasmachine. En loop naar me kamer, ik pak mijn turquoise roze bikini en een grote roze handdoek, ik hou van roze! ik doe me bikini alvast aan en daarover me jurkje. Ik loop weer naar beneden en wacht op de bank op Jeroen. Terwijl ik wacht app ik nog even met Melissa Ik: Hey poepsie Mellie<3: Halloiii schatjee ik: Ik ga vandaag zwemmen met Jerrie Mellie<3: LEUK HOORR veel plezier <3 ik;Dankje kuss xx Mellie<33: Kus x. Ik sluit me whatsapp af als ik zie dat Jeroen klaar is. Hij heeft een korte zandkleurige broek tot aan zijn knieën aan. En een witte t-shirt waar je zijn spieren goed kan zien. ''Lets go to the beach gurl!'' Lacht Jeroen en slaat zijn arm om me heen, ik lach ook en zeg gedag tegen me moeder. Me vader is weer aan het werk. Zoals gewoonlijk. We stappen naar buiten en gelijk komt er een warme gloed over ons heen, ''Pfoee hoe warm is het wel niet''Zucht ik nu al Jeroen grinnikt ''30 graden ofzo'' Ik stap achterop de fiets en we fietsen naar de beach.
Als we daar zijn aangekomen maak ik even een snapchatje, Samen met Jeroentje<3 zwemmen. En plaats ik dezelfde foto ook op instagram. Met @jerrY23 Zwemmen <3
Ik leg me telefoon weer in me tas en doe me jurkje uit. ik pak Jeroen zijn hand vast ''Wat doe je?'' Krijg ik als vraag met een rare gezicht. Ik lach ''Samen in zwembad springen'' ''3...2...1..'' We rennen zo de zwembad in. ''HAHAHAHA'' Ik stop net voordat ik in het zwembad val, Jeroen sprimgt er zo in ''FOCKYOU'' Hij steekt zijn middelvinger op en ik steek me tong uit ''Nananana'' ik lach. Voor ik het weet word ik ook in het zwembad getrokken. Ik zie Jeroen lachen en zwem naar hem toe. ''Moest dat nou?'' Zeg ik met een sipgezichtje. ''UHHH dat zie je toch?''Waarna hij me een plons water in me gezicht gooit. Doe ik ook maar dan meer. We lachen. Als we uitgezwommen zijn gaan we nog even wat drinken bij de bar. En gaan daarna weer zwemmen en even lekker zonnebaden op de ligstoelen. Als het al bijna etenstijd is gaan we weer terug naar huis. ''Ga jij dit keer fietsen''Lacht Jeroen ''Nee jij!'' ''Okeoke omdat jij t bent'' Ik stap weer achterop en we gaan lachend weer naar huis. Jeroen blijft weer eten.
Thuis aangekomen zie ik papa aan tafel zitten en mama op de bank huilend. Lars me broertje ernaast. ''Wat is hier gebeurd?'' Vraag ik geschokkeerd ''Lieverd, kom even zitten'' ''Papa moet je wat zeggen'' Vertelt mama huilend en klopt op de plek schuin tegenover mama. Ja we hebben een hoekbank. Ik neem me plaats en Jeroen komt naast me zitten. Papa komt naast Lars zitten ''Oke wat ik jullie nu ga zeggen is best verward.. En jullie zullen er denk ik niet mee blij zijn..'' Vertelt hij met een serieuze blik. Ik word als maar meer nerveuzer en begin meer mezelf af tevragen wat het nou is. ''Ik...'' Begint papa, ''Ja?'' ''Ik moet voor 1 jaar naar NewYork. Als ze me nog een paar maand daar nodig hebben blijf ik er voor 2 jaar.'' ''WAT??'' Me tranen komen op in me ogen.. ''Wij dan.?'' ''Jullie mogen mee, maar ook mogen jullie hier blijven'' Wtf gebeurd hier mij nou dan. ''Wanneer gaan we dan?'' ''Morgen of overmorgen'' Zegt ie kalm. Ik schrik van zijn antwoord en ren huilend naar boven. Nu moet ik de keuze maken of mijn vrienden verlaten en verder gaan in newyork of hier blijven en me vader een jaar en misschien langer niet zien!!! WTF moet ik nu? Ik doe me oordopjes in. er word op de deur geklopt ''GA WEG!'' Schreeuw ik en gooi een boek tegen de deur. Ik huil en zet me muziek harder. Wat moet ik nu doen? Wat moet ik kiezen? En waarom overkomt mij dit?... ''WAAROM IK'' Schreeuw ik..
------------------------------------------------
Weer een hoofdstukkie, hoop dat jullie het nog wat vinden. En vraag je vrienden/familie iedereen om dit te lezen!X Byebye
JE LEEST
~My Past Tense~
AdventureHallo hoi hey doei. Dit ben ik.. Een verlegen meisje die houdt van avontuur gek doen en lang leve de lol! Sophie Allison Clarkson. Noem me maar gewoon Sophie of Ally. Ik heb een hele leuk groep met vrienden en vriendinnen waar ik wel elke weekend...