Chapter '4

12 1 0
                                    


Paar dagen later.

                                                                          P.O.V. Sophie

Ik pak de laatste dozen met mijn spullen erin, vandaag is het de dag dat we gaan verhuizen. Ik loop naar de auto en zet mijn dozen erin. Ik geef mijn vrienden een dikke knuffel ''Ik zal jullie missen'' Snik ik ''Wij jou ook'' Zegt Melissa ook sipjes ''Maar we zullen elke dag bellen en appen!!!'' Grapt Jeroen weer, die sukkel maakt me ook elke dag weer aan t lachen. en ja hoor ik glimlach weer ''En ook wij komen ook zeker een keer bij jou !'' Zeggen Thomas en Jeroen waardoor ik weer glimlach ''Dankjewel'' ''Kom je Sophie? Het is tijd...''Zegt me moeder waarna ze een arm om me heen slaat. Ik knik en huil weer ''Ik hou van jullie echt'' Ik geef ze nog allemaal 1 dikke knuffel. En Jeroen als laatst. ''Ik zal je missen jerry'' Snik ik in zijn nek. ''Ik jou ook jerrycan'' Ik lach en duw hem een beetje weg. Ik zwaai ze nog even uit en ga in de auto zitten. Papa start de auto en ik zwaai ze nog achterna. ''Ik ga jullie echt zwaar missen'' Fluister ik zachtjes. Ik doe me oordopjes in en kijk uit het raam. 

-Paar uur later-

Daar zijn we dan. Aangekomen bij ons nieuw huis. Het is wel een hele mooie huis zeg ik eerlijk. ''Hier zijn we dan..'' Zegt papa iedereen knikt en lopen naar binnen. Mijn mond valt open ''Wauw..'' Misschien is het dan toch hier niet zo erg? Ik bewonder de huis nog even, we hebben ook een eigen badkamer in ons slaapkamer!  Hoe vet is dat? Maar dit moet.. Ik richt mijn kamer netjes in. En als het etenstijd is en we aan de kookeiland zitten gaat de deurbel. ''Wie is dat zo snel?'' Vraag ik. Me vader gaat naar de deur en komt weer terug met 4 pizza's. ''Ohhh lekker'' Zeg ik blij alsof dit me eerste keer pizza is. Ik ben dol op pizza's. ''Bon appetit'' Zeggen we en beginnen we aan ons pizza. 

Als ons pizza weer op is sta ik op en richt ik me slaapkamer in. Deze kamer is groter dan die van mij. Maar ook logisch, waar ik woonde was Amsterdam en dit is New York. Maarja.. Het zal wel moeten voor een jaartje is het niet zo erg en Jeroen en Melissa komen vast wel eens een keer hier naar me toe, dus eigenlijk is het niet zo'n heel groot probleem als wat het lijkt, en ik bedoel het is fucking new york !! Daar wou ik altijd nog wel een keer heen. Ik word verstoord uit me gedachten doordat iemand op me deur klopt ''Jaaa?'' Me vader komt binnen ''En is het al iets?'' Vraagt hij aan me met een bezorgde blik. ''Jawel het is alleen wennen en ja..'' ''Na meid, je kamer begint er wel wat meer op te lijken!'' Ik knik en zucht weer. ''Hier vind je je vrienden en vriendinnen ook wel.'' Ik knik ''Klopt.. maar geen leukere dan Mel en Jerry!'' ''Zo is het leven schat, het moet ook voor me werk, snel genoeg gaan we weer naar Nederland!'' Waarna hij me een kus op de voorhoofd geeft en weer me kamer uitstapt.

Ik zucht en laat me zelf op me gigantische bed vallen. Ik kijk op me mobiel 20:39. Ik stuur wat foto's in de groepsapp. En ga slapen nadat ik me heb omgekleed, en me tanden heb gepoetst. ''Welterusten mam en pap''Roep ik naar beneden ''Welterusten schat'' Zeggen ze terug naar boven. Ik glimlach, Word dit dan toch iets? 

--------------------------------------------------------------------------


~My Past Tense~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu