5. Geschrokken

16 0 0
                                    

Jay en ik kende elkaar via Snapchat, in het begin is hij heel lief voor je en doet hij alles voor je maar zodra hij jou in zijn macht heeft wordt hij een heel ander persoon, en dat maakt jouzelf ook een ander persoon. Hij maakt kennis met jou ouders en doet alsof hij een hele goeie jongen is en zal zijn voor jou. Maar jij zal nooit zijn ouders ontmoeten ik weet niet precies wat er met zijn ouders zijn of ze nog bestaan i don't know, ik mocht niemand vertellen over ons, ook moest ik tegen mijn ouders zeggen dat het uit was terwijl hij nog met me wou afspreken, hij zei dat onze relatie lowkey was, maar ondertussen had hij andere meisjes hier en daar. Ik sprak hem daarop aan, hij werd boos en zei dat het gewoon ''vriendinnen'' waren. En toen hij geen geld had moest ik gaan werken bij een supermarkt. En al het geld die ik verdiende moest ik aan hem geven.. me ouders vroegen zich altijd af waar me salaris bleef, ik bleef natuurlijk ontkennen. Mijn ouders hebben financiële problemen en ik gaf hun mijn salaris en Jay kon dat niet uitstaan en moest ik het geld terug pakken en aan Jay geven. Mijn ouders waren woedend op me toen ze erachter kwamen en we hadden aangifte gedaan maar politie deed er niks mee. Dus het was heel lastig en ik wil niet dat dit jou overkomt.

Ik was zo geschrokken en ik kon niks erop zeggen en alleen denken is hij echt zo? Ik vroeg Mealy vind je hem nogsteeds leuk ze keek naar de grond en zei nee. Waarom kan je me niet aankijken als je nee zegt. Ze rende huilend weg. Ik zei ze is echt pathetic maar wat als ze de waarheid spreekt. Moet ik hem laten gaan?
Ik kwam thuis aan en zag dat Jay me gebeld had, en ik belde hem terug.

—- Telefoon gesprek —

Chloë: hallo..
Jay: ja ik had je gebeld waar was je
Chloë: buiten
Jay: zolang
Chloë: euhm ja, wat was er dan
Jay: niks wou gewoon je stem horen, ik wou je iets vragen
Chloë: vraag maar
Jay: ik ken je niet heel lang maar mijn hart verlangt naar jou elke dag, en als ik je stem hoor wordt ik helemaal verliefd en ik wil dat je mijn meisje wordt, en ik wil dat je moeder ontmoet omdat je de meisje van me leven wordt.
Chloë: uhm.. meen je dit
Jay: Ja tuurlijk met jou meen ik alles
Chloë: wanneer
Jay: morgen
Chloë: morgen al, uhm oke isgoed dan
Jay: ik kom je om 3 uur ophalen
Chloë: oke isgoed

Shit er is alleen een probleem, ik heb me ouders niet verteld over Jay. Ik zal wel moeten zeggen dat ik naar Mealy ga, ik hou niet van liegen maar ik zal het hun wel vertellen. Ik stuurde Mealy een sms.

'' Mealy ik ga morgen iets doen met me schoolgenoot maar me moeder gaat me niet laten tenzij ik met jou ben, als ze je belt kun je dan bevestigen dat ik met jou ben? dankjewel alvast. x Chloë ''

Telkens weer.. 🥀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu