12. Weggelopen

3 0 0
                                    

Het was woensdagochtend, ik stond op en ik zei niks tegen niemand. Ik riep me zusje en vroeg haar waar me telefoon was, ik weet niet misschien heeft mama het afgepakt zei ze lachend. Ha ha ik lach nu niet, ik liep naar beneden ik vroeg me ouders of ze misschien me telefoon hadden gezien, ze keken me boos aan. Wat is er vroeg ik, Me moeder zei ''er mist 300 euro uit onze keuken la'' ik keek geschokt en zei uhm hoe dan, Chloë dat weten we niet. Papa heeft gisteren via de deurbel camera gezien dat Jay hier was, en je hebt tegen ons gelogen. Maar.. we willen het niet horen jij hebt straf voor 3 weken en je mag nergens heen, je blijft op je kamer en je gaat veranderen van school einde discussie zei me vader boos, ik werd boos en zei nee, ik ga helemaal niet in me kamer blijven en al helemaal niet 3 weken lang ben je gek, mijn vader werd zo kwaad dat hij opstond en mij sloeg en schreeuwde ben je gek geworden, jij bent anders geworden ik heb jou niet zo opgevoed, me moeder hield hem tegen, ik rende naar boven en pakte me spullen, en ik zei ik ga weg en ik kom niet meer terug ik gooide me telefoon en rende weg. Me moeder rende nog achter me aan, maar ik wist haar te ontkomen.

Ik ging de bus in na een paar haltes was ik bij Jay's huis aangekomen, ik belde aan en zijn moeder vroeg wie het was, ''Chloë'' zei ik. Ze deed open ze vroeg wat er was, mijn vader heeft me voor het eerst geslagen hij slaat mij nooit, ik ben zo teleurgesteld in hem. Ik ben zo boos! Wat was er gebeurd dan lieverd? Mijn ouders beweren dat Jay 300 euro uit onze keuken la heeft gestolen, maar ik weet dat hij dat nooit zou doen. Zijn moeder keek me aan en zei weet je dat zeker? Hij kocht gisteren een heleboel boodschappen voor mij en zijn pasgeboren zusje, ik vroeg hem hoe hij aan dat geld kwam. Hij zei '' gewoon ''. Verder ging ik er niet op in. Maar hij was de hele tijd bij mij, heb hem geen seconde alleen gelaten, dus het kan niet. Oké schat ga maar rustig zitten, ik moet Mya eten geven. Ik ging zitten wachtende op Jay, hij kwam later in de nacht thuis hij had blijkbaar gedronken, hij rook helemaal naar alchohol, ik zei Gadverdamme. Hij leunde op me en zei ik hou heel veel van jou, ik ga jou nooit laten. Gaf me steeds kusjes, ik duwde hem steeds weg, hij vroeg wat doe je hier, long story short me vader heeft me geslagen omdat hij denkt dat jij 300 euro hebt gestolen, hij keek lachend jouw vader mag me niet zie je dat niet alles is Jay. Ik keek hem aan en zei maar Jay je hebt me vaak geslagen en je zegt dat je van me houd hoe kan je van me houden als je je handen op me zet? Hij bleef stil. Ik ga het niet meer doen dat beloof ik je. Ik zei oké hou van jou, hij zei ik ook van jou, laten we een film gaan kijken..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 05, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Telkens weer.. 🥀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu