Ik keek hem aan en ik zei niks, hij keek ook en zei niks. Hij kwam dichterbij en hij gaf me een kus ik keek hem verbaasd aan, en ik kuste hem terug in me hoofd dacht ik waar ben ik mee bezig, hij heeft mij 2x geslagen, hoe kan ik dit nou doen. Maar ik was al zo verliefd op hem, hij zei me dat het hem speet en dat hij zoiets nooit meer zou doen. Ik geloofde hem en gaf hem een kans.
Nadat we klaar waren zei ik tegen hem dat hij weg moest voordat mijn ouders thuis kwamen, hij zei kom dan vanavond naar mij toe. Ik vertelde hem dat het niet kon omdat mijn ouders best streng waren, hij zei dat maakt niet uit verzin maar iets. Ik was zo gek op hem dat ik een leugen begon te bedenken om naar hem toe te gaan, hij ging weg via de achterdeur, toen hij weg ging kwamen me ouders 2 minuten daarna, we gingen eerst bidden en dan mochten we eten na het eten gingen me zusje en ik naar boven ik vertelde haar dat ik bij Jay zou gaan en dat ik daarna terug zou komen, Chloë ben je dom of ben je dom? Wat ga je daar doen? Deze jongen is niet goed en hij is niet goed voor jou hij heeft jou twee keer geslagen, wat voor tekenen heb je nog meer nodig? Ik zei ik ga gewoon en ik zie wel, ze vertelde me dat als er iets gebeurd dat ik dan niet naar haar toe moet gaan, ik zei dr dat ik het ook niet zou doen en dat ze gewoon moet liegen tegen mama.
Ik ging heel zachtjes naar beneden en deed zachtjes de deur dicht. Ik pakte de bus en ik had zo'n gevoel dat het niet goed zou komen, ik ben terug naar huis gegaan en ik heb jay gebeld en dat ik niet meer kom, hij zei dat het niet erg was en dat we een andere x kunnen afspreken, hij zei dat het goed was en hing op. Waarom hing hij zo snel op? Is hij bezig met andere? Mijn gedachtes maakte me gek, ik probeerde ze te negeren maar mijn moeder zei altijd luister naar je gevoel, ik wou hem niet meer zien dit keer echt. Ik ging naar huis thuis wachten me moeder op me op de bank ze keek kwaad, ik kwam binnen en ze vroeg waar ik was gegaan zo laat, ik vertelde haar dat ik een rondje ging lopen in de straat, rond deze tijd Chloë weet je hoe laat het is? Ja mam, ik ga slapen morgen moet ik vroeg op.
JE LEEST
Telkens weer.. 🥀
Teen FictionChloë kreeg jaren lang thuisonderwijs van haar ouders. Toen Chloë 16 werd ging zij naar de middelbare school omdat, ze vond dat het eindelijk de tijd ervoor was. Haar ouders waren heel streng maar gaven het een kans. Een leven op school is wel heel...