"Moi, mä olen Sofie Scamander ja mä aloitan nyt ensimmäisen vuoden Tylypahkan velhojen ja noitien koulussa", kirjoitan vihkooni, jota päätin alkaa kirjoittamaan taikaopintojeni ajaksi.
...
"Hei hei äiti ja isä, nähdään jouluna!" Sanon vanhemmilleni ja vilkutan heille, kun astun Tylypahkaan vievään junaan.
Alan etsimään itselleni istumapaikkaa ja lopulta löydän itselleni paikan eräästä vaunuhytistä. Vaunuhytissä istuu jo valmiiksi kaksi poikaa, joita tervehdin iloisesti.
"Moikka, voinko istua tänne?" Kysyn ja he molemmat kääntävät katseensa minua kohti.
"Moi, tottakai voit!" Toinen pojista sanoo, hänellä on pyöreät silmälasit, todella tummat hiukset ja salaman muotoinen arpi otsassa, hänen täytyy olla "poika-joka-selvisi" eli Harry Potter.
Toisella pojalla on oranssit hiukset ja harmaa rotta sylissään, hän katsoo minua ja kysyy,
"Mikä nimesi on?"
"Aa, nimeni on Sofie Scamander", vastaan ja ojennan käteni, jotta voin kätellä tuota oranssi hiuksista poikaa. Hän tarttuu käteeni ja vastaa, "minä olen Ron Weasley, hauska tutustua!"
Seuraavaksi kättelen Harryä, joka esittäytyy myös, hän tosiaankin on "poika-joka-selvisi", joten arvasin oikein.
Harry ja Ron päätyvät ostamaan kärryllisen herkkuja ja minä katson vierestä, kun he syövät ja pelleilevät.
Hetkeä myöhemmin kihara hiuksinen tyttö astuu vaunuhyttiimme ja tervehdin häntä, esittäydyn ja hän esittäyy Hermione Grageriksi.
Hermione auttaa Ronia jonkun loitsun kanssa ja korjaa Harryn silmälasit, sitten hän lähtee.
Katson junan ikkunasta ulos, alamme olla kohta Tylypahkan asemalla.Tylypahkassa...
Kävelemme ylös portaita, ilmeisesti kohti suurta salia.
Koko porukka pysähtyy odottamaan Professori Minerva McGonagallia, joka vie meidät suureen saliin.
Seison Harryn ja Ronin vieressä, kun joku platinablondin väriset hiukset omaava poika alkaa juttelemaan Harrylle. Kyseinen poika on erittäin söpö, katson häntä ja hymyilen.
Platinablondi poika kertoo olevansa Draco Malfoy. Jaaha Malfoyn sukua, Lucius Malfoy, joka on ilmeisesti Dracon isä, on ollut aika paljon uutisotsikoissa lähiaikoina.
Draco kääntää päätänsä ja katsoo minua hymyillen, minä hymyilen hänelle takaisin ja katson häntä suoraan silmiin. Katsekontaktimme kuitenkin katkeaa, kun Rohkelikon tuvan Professori, Minerva McGonagall tulee hakemaan meitä lajitteluseremoniaan.
Professori McGonagall vie meidät suureen saliin ja käskee meidät seisomaan riviin suuren salin etuosaan.
Hän kertoo, että kun kuulemme nimenne meidän täytyy mennä lajitteluhatun luo ja istua sen edessä olevalle penkille.
Ron, Harry ja Hermione menivät kaikki Rohkelikon tupaan ja Draco Luihusen tupaan.
"Sofie Scamander!" Professori McGonagall huutaa ja minä kävelen lajitteluhatun alla olevan penkin luo ja istuudun siihen.
Lajitteluhattu miettii hetken ja sitten huudahtaa "Rohkelikko!"
Nousen ylös iloisena ja katson nopeasti Dracoa, joka näyttää vähän siltä, kuin häntä jotenkin haittaisi se, että minä päädyin Rohkelikon tupaan.
Istuudun Rohkelikon tuvan pitkän pöydän ääreen ja tervehdin muunmuassa Weasleyn kaksosia, Frediä ja Georgea, jotka siis ovat Ronin isoveljiä, he vaikuttavat mukavilta.Tästä tämä sitten lähtee...
Joo tosiaankin tästä tämä sitten lähtee.
Tästä alkaa mun uus minitarina, jota tulee jonkin aikaa. Ja tätä tarinaa tulee sitten säännöllisesti xd
Ja tosiaankin osa kohdista on Harry Potter elokuvista, mutta sinne on lisätty vähän kaikkea ja juonta on muutettu jonkin verran :)
Toivittavasti tykkäsitte❤️
Ja yllä oleva kuva on minun tekemä :)
YOU ARE READING
Säätöä Vaiko Tosi Rakkautta? ✔️
FanfictionSofie Scamander ja Draco Malfoy, säätöä vaiko tosi rakkautta? . . . Perustuu Harry Potter elokuvista seuraaviin: viisasten kivi, liekehtivä pikari, feeniksin kilta, puoliverinen prinssi sekä kuoleman varjelukset osa 1 ja 2, muunneltuna. . En omista...