5. 21 vuotta myöhemmin

153 4 0
                                    

21 vuotta myöhemmin...

Kävelemme Dracon kanssa käsikädessä Harryn, Ginnyn, Ronin, Hermionen ja heidän lastensa luokse.
Minun ja Dracon pojat Cedric ja Scorpius ovat hetkeä aiemmin juosseet Hermionen ja Ronin sekä Harryn ja Ginnyn lasten kanssa leikkimään, todennäköisesti piilosta.

Suutelemme Dracon kanssa, jonka jälkeen hän, Harry ja Ron menevät sivummalla juttelemaan työasioita ja Scorpiuksesta sekä Harryn pojasta Albuksesta.

Minä, Hermione ja Ginny alamme juttelemaan kouluajoistamme Tylypahkan Noitien ja Velhojen Koulussa.
Hetken kuluttua Draco, Harry ja Ron liittyvät keskusteluun ja lopulta myös lapsemme tulevat kuuntelemaan.

Lapset kysyvät miten rakastuimme Dracon kanssa (ja samoin myös miten Ron ja Hermione rakastuivat sekä miten Ginny ja Harry rakastuivat.)

Aloitan kertomaan:

"Ensimmäisenä päivänä Tylypahkassa, olimme juuri saapuneet koululle ja olin tutustunut Roniin ja Harryyn junassa, Hermionen olin myös tavannut.
Olimme eteisen rappusissa, kun tapasimme Dracon kanssa ensimmäistä kertaa, Draco oli mielestäni todella söpö.
Noh eihän siinä mennyt kauvaakaan, kun ihastuin Dracoon, en kertonut siitä kellekkään, koska Draco oli luihuinen. Ja Rohkelikon ja Luihuisen välit tiedetään...
Katselin Dracoa vaivihkaa Suuressa Salissa ja yhteisillä oppitunneillamme.
Lopulta Hermione keksi, että olin ihastunut Dracoon.
Sitten neljäntenä vuonna oli Kolmivelhoturnajaiset ja Draco pyysi minua tanssiparikseen joulun tansseihin.
Meillä tuli Dracon kanssa jonkun näköistä säätöä ja vietimme aikaa yhdessä.
Sitten, kun sota alkoi meille tuli riitaa.
Sodan lopussa päädyimme kuitenkin samaan paikkaan, samaan aikaan ja en pystynyt olla vihainen Dracolle, koska olin ollut huolesta sekaisin, kun en tiennyt ketkä olivat menehtyneet ja ketkä kunnossa.
Ja niin meistä tuli pari, sen jälkeen olemme olleet yhdessä, menimme naimisiin ja saimme teidät, Scorpius Hyperion Malfoy ja Cedric Severus Malfoy."

. . .

Siinä se sitten oli...tää tarina loppui tähän.

Vaikka tarkoituksena olikin lyhyt minitarina niin silti itseäkin vähän harmittaa, että tästä tuli näinkin lyhyt.

Toivottavasti olette tykänneet ja jos haluatte vielä lukea, jotakin minun kirjoittamaa niin profiilista löytyypi "Haavoitettu" niminen kirja, joka on kokonaan minun käsialaa.

Tosiaankin niinkuin "esittelyssä" lukee, tarinan hahmot, tapahtumapaikka ja -aika sekä osa juonesta/ns. juoni"pohja" ovat J.K. Rowlingin käsialaa, eli niistä kunnia hänelle.

Minä kiitän tämän tarinan osalta ja toivottavasti joku innostuu lukemaan myös muita tarinoitani😁

Säätöä Vaiko Tosi Rakkautta?  ✔️Where stories live. Discover now