"Itu dia itu dia cikgu pembuli tu!" Adu seorang murid yang menyaksikan kejadian buli membuli tadi.
"Jeon jungkook! Yoon jisung! Ikut saya ke bilik guru sekarang!" Arah puan lee dengan muka garang mencukanya.
"Eish sial punya park jimin" jungkook berdecis perlahan dan segera melepaskan jisung.
Jimin yang menyorok di belakang Puan Lee ditenung jungkook penuh rasa geram.
Park jimin merupakan seorang pelajar nerd lagikan noob. Dia juga dikenali sebagai budak kaki ngadu, budak spek mata, budak berhingus dan budak busybody. Ouh tak lupa dia juga pengawas sekolah yang beribawa PUIHHH.
Dia antara budak budak femes dekat sekolah disebabkan ketinggiannya. Ya ketinggian yang tidak ada tolok bandingnya. Dia paling tinggi dekat school. Tiang lampu pon tak mampu lawan ketinggian dia. Tak caya tengok ni
Tinggi dia tak boleh bawak main.
"Tunggu kau jimin. Esok kau pulak aku buli" bisik jungkook perlahan.
"Tercegat apa lagi! Ikut saya cepat!"
"Baik cikgu" jungkook roll anak mata ke atas.
____________\\___________
Di kelas 5 cempaka..
"Weih korang ade dengar cerita tak?"
"Cerita apa lagi? Haihh" jungmi mengeluh apabila rakan rakannya start membuat bulatan ingin memulakan gosip hangat sekolah.
Ya dia dah boleh agak apa gosip yang akan dibincangkan itu. Boleh dikatakan setiap hari gosip yang sama dibincangkan.
Tentang seorang pelajar hot sekolah JEON JUNGKOOK. Tiap tiap hari ada je cerita pasal mamat form 4 tu sehinggakan jungmi mula naik muak mendengarnya.
"Tadi an dia kene tangkap dengan cikgu lee sebab buli budak form 1 belakang dewan sekolah. Eeee muka hensem letup letup tapi perangai buruk masha allah"
"Yelah kan. Kalau dia tu budak baik dah lama aku try die weih even mude setahun dari aku ufufufu"
"Eeeii kau nak ke budak mulut celupar camtu? Budak kurang aja tu weih. Kalau cikgu pon ada yang pernah nangis sebab mulut longkang dia apatah kita ni nanti"
Makcik makcik jemah masih sibuk bergosip. Jungmi hanya menongkat dagu dan mendegar apa yang rakan rakan perempuannya gosipkan. Dia hanya mengeluh mengeluh dan mengeluh.
"Jungmi kau ni kenapa? Monyot je muke periot ekkk?" Soal bomi sambil menyiku nyiku lengan jungmi yang macam mencuka.
"Takdek pape. Aku malu kau tahu tak malu? Haihhh"
"Laaaa asal nak malu pulaknye?"
"Kau tahu kan budak bangang tu a-----"
"Jungmi-shii! Cikgu lee nak jumpa kau" tiba tiba baekhyun muncul di muka pintu kelas dengan nafas yang agak tercungap cungap baru lepas berlari.
"Kenapa?" Soal jungmi tak puas hati.
"Adik kau buat hal lagi"
______ssml______
YOU ARE READING
[OG] Sumpahan Si Mulut Longkang +//jjk
Short Story" A-asal.. Asal aku ada buah dada ni syiel?!!?! " ____ssml____ [Warning! Penggunaan bahase kasar dan carutan yang tidak sesuai untuk kanak kanak] Start : 4 jan 2019 End : -