2. Kapitola

27 1 0
                                    

Pohled Ellie

Pondělí.
Po asi 15 minutách se konečně vyhrabu z vyhřáte postele. V koupelně jsem si trochu nakulmovala vlasy a dala jsem si  řasenku a rudou rtěnku, make-up nepoužívám a ty rty jsem si namalovala hlavně kvůli tomu, abych působila sebedoměji.

Ve skříni, do které jsem si včera vybalila většinu oblečení jsem se chvíly přehrabovala. Nakonec jsem si vzala crop top s nápisem Adidas, koženou bundu, modré džíny a k tomu bílé tenisky.

 Nakonec jsem si vzala crop top s nápisem Adidas, koženou bundu, modré džíny a k tomu bílé tenisky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Ahoj tati, chceš kafe?" Zeptalajsem se táty, když jsem seběhla schody dolů. "Jasně zlato kafe si dám. Na stole máš vajíčka."odpověděl mi s úsměvem a já začala dělat v kafe. "Tak ať jse si ve škole daří, a ne aby se tě hned všichni báli." Rozloučil se mnou, když už jsem vycházela otročit do té ohavné budovy. "Neboj, slibuju že se bude bát jen většina." Odpověděla jsemse smíchem. Můj táta věděl že se umím ohnat a mám prořízlou hubu, ale nikdy mu to nevadilo. Na rozdíl od matky.
Vyšla jsem do garáže a ihned jsem se do mého miláčka zamilovala. Nastartovala jsem a uslyšela jsem uspokujivé vrnění.
Do školy jsem přijela kupodivu včas, zaparkovala jsem a ucítila jsem na soběpohledy všech co stáli před školou.
" na co čumíte!" Zařvala jsem po nich v duchu a vešla sebejistým krokem do školy, kde se zase na mě uupíralo několik pohledů.
Po několika minutách hledání jsem našla ředitelnu a po 10 minutách jsem měla v ruce pár papíru a narval do mě pravidla školy, který jsem z hlavy hned vytěsnila, protože jsem věděla že polovinu jich poruším.
"Dnes k nám přišla nová žákyně. Řekni nám jsvé jméno." Řekla mi učitelka, když jsem vztoupila do třídy. " jsem Ell Pops...teda Benson. Opravila jsem se a šla si sednout do poslední lavice u okna, která byla volná. Pořád jsi nemůžu zvyknout, máma mi nechala vzít tátovo jméno, ale těď ho mám zpátky.

Vůbec jsem nedávala pozor. Za chvíly mi na lavice přisál papírek na kterém stálo:

Sedla sis špatně...

Nechápavě jsem se otočila do zadu kde na mě koukal až lítostivě nějakej blonďák. Nechápavě jsem se obrátila zpět kde na mě naštvaně dívala nasupená učitelka. "Jste tu první den slečno Benson a už vvyrušujete!?"téměř po mě zařvala. " nic jsem neřekl, jen jsem se otočila tak hned nevyvádějte hned tak."protočila jsem nad ní oči a vrátila jsem se zpět k mému sešitu. Ona si jen něco zamrmlala pod nos a radši to neřešila.
Konečně konec hodiny. Už mi zbývá přečkat Fyziku a Výtvarku.
V polovině Fyziky do třídy vtrhl černovlasej kluk s modrýma očima. Poté co ho seřval náš fyzikář si šel sednout, mím směrem. "Ahoj mohla bys prosímtě zvednout zadek a přemístit ho na jiné místo?" Zeptal se mě arogantně." Ne to teda nemohla, seděla jsem tu první."odpověděla jsem mu s povytaženým obočím." Řeknu to tedy jinak. Jestli nechceš mít ze života peklo tak zvedni tu prdel a přesuň jí na jiný místo."řekl výhružně a dál postával u lavice." Ne, nijak se mi nechce. Mojí prdeli se tady líbí."řekla jsem mu pobaveně." Pane Parkere ihned se usaďte, nebo vám píšu pětku!"zařval na něj fyzikář a poté se dál věnoval výkladu." Budeš litovat že jsi se nepřesadila."procedí mezi zuby Parker a sedne si vedle mě." Nemyslím si" drze si odfrknu a pakračuji v ignorování učitele.Po celý zbytek fyziky se nic nedělo. Koněčně zazvonilo na přestávku a Parker ihned vyběhl ze třídy.
Rozhodla jsem se pro kávu, ta by mi teď bodla. Vzala jsem si z automatu kafe a šla zpět do třídy. Nikde nebylo místo, až vedle hnědovlásky se zelenýma očima a výraznějším stylem oblékání. S tou si budu rozumět.
"Ahoj, já jsem Kit."pouzdravila mě. "Čau já jsem Ellie, ale říkej mi Ell."odpověděla jsem jí a posadila se vedle ní." Dobře si odpálkovala Parkera."řekne uznale. "Díky, žádnej arogantní debil mi nebude říkat co mám dělat." Odpovím ji." Jen si dej pozor, umí ze života udělat peklo."poradí mi." Já jemu taky."prohlásím a šibalsky se usměju. Po mém výhružném prohlášení propadnem záchvatu smíchu.
Výtvarka dopadla skvěle, jelikož nekreslím špatně. A hlavně jsem si celou hodinu povídala s Kit. Je super originální člověk, je vtipná a stejně jako já se nebojí prosadit svůj názor. No možná trochu méně než já.
"Zajdem si na kafe?"zeptá se mě Kit když nám zkončí škola. "Jasně jen se dojdu pro věci do skříňky." Okey tak za chvíly před školou."řekla a zmizela v davu
Ze skříňky jsem si vyndala tenisky a vyrazila s Kit do nedaleké kavárny.
"Tak Ell, proč si se sem vlastně přistěhovala?"zeptala se mě Kit, když jsme se s Lattéčkem usadily. Poté co jsem ji hrubě převyprávěla mojí story jsem se zeptala já." Kolik máš sourozenců? Já žádnýho." Já mám 21letýho bráchu Lukeho."odpověděla a napila se." A co to bylo za týpka, na kterýho jsem byla zlá?zeptala jsem se jí.  "Parker. Dave Parker. Největší děvkař, bad boy a je taky nejvíc sexy, což už víš."šibalsky se usmála. "No neni hnusnej."pobaveně odpovím, když v tom mi cinkne zpráva:

Ahoj zlato, doraž prosim tě co nejdříve domů. Mám pro tebe překvapení.
                             Táta

Jelikož moje zvědavost nemá mezí, omluvím se Kit, že už musím a že se uvifíme ve škole.
"Už jsem doma!"zařvu na celej barák a sundám si tenisky. "Pojď do obýváku!"křikl na mě táta. "Ježíš, ten je boží!"řeknu, když na mě vyběhne fena ovčáka. "Pojmenuj si ji jak chceš. Jo a je dost stará aby se začalo s výcvikem. Našli ji a dali ji do útulku, je to sirotek."řekl táta a předal mi červený obojek a vodítko. "Teď už ne"řeknu a vydám se s fenkou do pokoje.
"Budeš jse jmenovat Meggie."

// Nahoře Meggie.//
950 slov

Sassy girl Kde žijí příběhy. Začni objevovat