Pohled Ellie
Byla jsem na dně.
A on mi ukázal záda.
Bála jsem se že odejde.
Ale on se mi ukázal v pravém světle...Probudila jsem se okolo páté hodiny.
Zpocená, vystrašená a ubrečená.
Zase se mi vrátil do snu.
On
Na spánek jsem neměla ani pomyšlení a tak jsem na sebe hodila tepláky a mikinu a vydala jsem se ven s krabičkou cigaret a zapalovačem. Rozhodla jsem se pro park, který je nedaleko našeho domu.
V parku byl klid a tak jsem si sedla na zem a opřela o strom a zapálila jsem cigaretu. Párkrát jsem popotáhla, a hned na to jsem ucítila tu její chuť.
Když jsem dokouřila, šla jsem se na chvíli projít a pak jsem se vydala domů.Pohled Parkera
Ta mrcha!
Celej podělanej den myslim na to jak jí to vrátit.
Tak mě ponížila.
Večer jsem vyrazil do baru a teď je asi něco málo po páté hodině a já se vracím domů přes park domů.
Sice jsem moc nepil, ale stejně se trochu motám, když v tom vidím Ell opřenou o strom s cigaretou v ruce.
Nevěděl jsem že kouří. Byla ubrečená a vypadalo že je vystrašená.
Schoval jsem se za strom a poslouch co si tam pro sebe šeptá." To nemůže být pravda! Zase se vratil." říkala si spíše pro sebe. Potom se sebrala a vydala se pryč.
Vůbec jsem to nechápal.
A tak jsem se vydal domů a vyl rozhodnut že dnes do školy přijdu.
Alespoň na dvě hodiny...Pohled Ell
Domů jsem dorazila tak akorát abych se stihla připravit. Na sebe jsem hodila černé džínsy, světle žlutý crop top a černou koženou bundu.
Jelikož táta byl v práci. Pracuje jako podnikatel, takže není moc doma.
K snídani jsem si vzala nějakou čokoládovou tyčinku a vyběhla z domu do garáže. Za doprovodu toho božského zvuku jsem se vydala do školy kde na měs čeká Kit s její partou." Ahoj lidi." Pozdravila jsem je a oni mi pozdrav opětovali." Hele nešla bys s náma dneska do baru na párty?" zeptá se mě Markét. "Jasně, v kolik?" zeptám se a vydáme se spolu do školy. "No začíná to okolo osmý. Tak v půl sedmé jsme u tebe a s klukama se srazíme za pět osm u parku." oznámila mi."Okey, tak já pádim. Mám přírodopis."řekla jsem a vydala se do učebny." Jasně uvidíme se čtvrtou hodinu na matice." křikne za mnou Kit.
Zase jsem si sedla k oknu.
Přemýšlela jsem.
O něm.
Hodina uběhla a já se vydala směr angličtina.
Byla jsem úpně mimo takže jsem do někoho narazila. Bez toho abych se podívala o koho jde, jsem zamumlala tichou omluvu a zvedla učebnice. Nezajímalo mě kdo to je, ale cítila jsem jeho pohled plný zmatenosti. Tušila jsem kdo to je.
Prosto jsem jo obešla a vydala se rychlím krokem do učebny.
On to nemohl nechat jen tak.
Ne on mě musel zastavit.
"Ty si myslíš že ti to projde?" zeptal se mě arogantně. "Myslím že jo, pokud chceš mít někdy děti." odpověděla jsem mu sebejistě.
Trochu ucouvnul, ale pořád mě držel za zápěstí.
"Pust' mě, nebo ty děti fakt mít nebudeš."prsknu po něm. Když trochu povolí stisk tak se mu hned vyvlíknu a pokračuji do učebny.
Zalezu si úplně dozadu k oknu a přemýšlím nad tím snem.
Je to pryč.
Jednou až si s ním vyřídím účty, tak si ty jizvy nechám dát pryč...
Do reality mě vrátí až pohyb vedle mě. Neřeším to, ale soudě podle toho propalujícího pohledu to bude Parker.
Celou hodinu mě pozoroval. Neechala jsem mezi nás spadnout moje vlasy a dělala jsem že se mnou jeho přítomnoust nic nedělá.
Co jsi to nalháváš! Jen pod jeho pohledem ti dokůže prapaluje obrovskou díru.Pohled Parkera
Tohle si ke mě žádná nedovolila. Vlezljsem za ní do učebny a sedl si vedle ní.nevšímala si mě, dokonce mezi nás nechala spadnou vlasy jako záclonu. Jako by ji to mohlo pomoct. Cítil jsem jak každý kousíček jejího těla byl napnutý. Líbila se mi její nedostupnost a tajemnost. Líbilo se mi že jsem se musel snažit abych měl její pozornost. A že jsem hodlal jí mít jen pro sebe.
ČTEŠ
Sassy girl
RomanceTaky znáte ten pocit když jste totálně v prdeli?Tak já ho zažívám momentálně pořád. Právě nastupuji na novou střední školu, protože jsem se musela přistěhovat za mým tátou, kterého jsem neviděla sedm let. A teď by vás nejspíš zajímalo něco o mne, ž...