Pohled Ellie
Úterý.
Probudil mě otravný zvuk malého satana (budíku).
Ustlala jsem si postel a zamířila do koupelny, kde jsem se mírně nalíčila a dala jsi balzám na rty.Vlasy jsem rozčesala a na sebe sportovní podprsenku a legíny.
"Ahoj tati, jdu se ještě před snídaní proběhnout s Meggie." křiknu a dojdu si pro vodítko." Tak pojď Meggie proběhnem se" řeknu když vyjdeme z domu."
Asi po hodince běhu jsme se vrátily domů. Meggie jsem dala granulky a misku z vodou. Jelikož mám ještě necelou hoďku, došla jsem se vysprchovat, namalovat a převléknouzt do černého crop topu, kožené bundy, džínsů a vysokých kozaček."Tak já jdu, ahoj tati!" křiknu když vyběhnu z baráku."Měj se zlato!"slyším ještě tátu, když startuju auto. Vyjedu na ulici, když v tom mi někdo napíše SMS:
Kit😎 Ahoj Ell, vyzvedneš mě u obchoďáku? Nesu latté!😂
Ell😈 Ok. Jsem tam za 10 minutek👌
Odepíšu jí a odbočím k obhoďáku. Za 10 minut už vidím Kit v černé sukni a tričkem Nike, které jsi uvázala do uzlu stát u obhoďáku s mou drogou-kafem.
"Čau kočko nastup si."řeknu když zastavím u chodníku." Ahoj Ell."řekne, když nastoupí do auta.
Po 20 minutách jsme dojely ke škole. Zase na nás čuměli. "Ať čuměj, maj na co." pomyslím si. Ale jeden pohled je jako nůž, otočím se a koho nevidím....
Parkera.
Když si všimne mého pohledu arogantně se usměje.
První hodina děják, což je v pohodě. Ale problém je v tom, že hodinu mám s Parkerem.
Doufám že to přežije bez uhony, jelikož mám chuť někomu narušit nervy a potom mu rozbít hubu.
"Hele Ell, chci tě konečně seznámit s mojí partou ok?"zeptá se Kit." Jasný."odpovím ji va vyndám si učebnice na chemii. " Tak třetí hodinu!"rozloučím se s Kit a vydám se na pospas chemii."Jo, ahoj!" slyším ještě za sebou.
A hádejte s kým mám chemii?!
Ano, s Parkerem.
Je v první lavici s nějakou umělotinou a tak se vydám do zadní lavice, která je úplně u okna. "Hele sedíš mi na místě."řekne Parker za mnou. "Byla jsem tu dřív, tak si sední někam jinam." myknu rameny a dál hledám svůj penál. Bylo vydět jak zatnul zuby a zbělaly mu klouby na rukou."Ty malá děvko." syknul a šel si sednout na druhou stranu třídy." Nic o mě nevíš, ale hned jsem děvka."křiknu na něj ironicky. Na to mi už neodpoví
Jupí přežila jsem školu!
A teď jdu na oběd s Kit a její partou.
"Ahoj, slyšela jsem že ses zase chytla s Parkerem."řekla pyšně." No jo no... jdem na ten oběd?"zeptám se jí a strčím si klíče do kapsy." Jasně už na nás čekaj." řekla a vydala se do jídelny, kde jsme si vzaly ten hnus čemu říkaj ovesná kaše.
Přisedly jsme si ke stolu kde byli dvě holky a tři kluci." Čau já jsem Ell" představila jsem se a posadila vedle nějakého kluka." Tak já vás přectavím." řekne a posadí se vedle mě." Ten blonďák vedle tebe je Tim, támhle s rěma modrohnědýma vlasy je Markét, ta druhá blondýna je Amy, brunet je Zayn a blonďák je Tom." poté co mi všechni přesstavila a já jsem je pozdravila, jsme se dali do normální rozhovoru.
Všichni věděli o tom jak jsem se postavila Parkerovi, ale kromě pár otázek na téma já vs. Parker nepadlo o nám slovo. Zatím co mě vyslíchali a já je taky jsme se docela skamarádili a já se o nich něco málo dozvěděla.Tim je andílek, ale někdy umí být jodně praštěnej.
Tom je uzavřenej a moc nemluví.
Markét je praštěná a je sní prdel, s tou si budu rozumět.
S Amy je sranda, ale myslím že je trochu víc zdrženlivá.
A Zayn je největší pervézák co znám, ale když přijde na vážný problém určitě to bude člověk, kterému se nejvíce svěřují lidé.
Ano, umím odhadnout lidi.
A docela přesně.
Zbytek dne se nic nedělo. Parkera jsem nepotkala a přežila i dvě odpoledky.
Doma jsem udělala večeři a učila se do šloly.
Ano, já jsem se učila.
A pak jsem si pustila film "Rychle a zběsile."
Kolem desáté hodiny jsem propadla do spánku.
Zatím bezesného...701 slov
Omlouvám se že dlouho nebyla kapitola, ale neměla jsem moc čas.
ČTEŠ
Sassy girl
عاطفيةTaky znáte ten pocit když jste totálně v prdeli?Tak já ho zažívám momentálně pořád. Právě nastupuji na novou střední školu, protože jsem se musela přistěhovat za mým tátou, kterého jsem neviděla sedm let. A teď by vás nejspíš zajímalo něco o mne, ž...