- Működni fog?
- Egészen biztosan.
- És ha valami balul sül el?
- Ki van zárva.
- De ha mégis?
- Nem bízol a tudásomban?
- Hogy bízhatnék benne? A legutóbbi löttyödtől egy nősténydémon ébredt fel bennem!
- Amit most szépen elaltatunk. Nyugodj már le!
Ezarel kezdte elveszíteni a türelmét, miközben a hozzávalókat öntötte össze egy lombikba és alákapcsolta az égőt, hogy összeforralja az alkotóelemeket. Nem volt sok bizodalmam az elf módszereiben, de a múltkori eset óta Nevrával, jobbnak láttam, ha valahogy megpróbálom kiküszöbölni az újbóli előfordulását. Eszem ágában sem volt lefeküdni azzal a vérszopóval, se józanul, se egy alvilági lény befolyása alatt. Az én elmém az enyém, ne irányítgassa senki rajtam kívül!
- Hogy is működik ez az egész? - kérdeztem a kék hajú férfit bizonytalanul. Szerintem még ő maga sem volt biztos a dolgában. Nagyon nem tetszett nekem ez az egész. Mint ha csak találomra lövöldöznénk a táblán, reménykedve, hogy célba találunk.
- Ha minden a terveim szerint megy, akkor ezzel pont az ellenkezőjét érjük el, mint az előző főzet hatása. Az arra szolgált, hogy a varázslény képességeit felerősítse. Ez most elvben el kell, hogy tompítsa ezeket a képességeket.
Felhúzott szemöldökkel meredtem az elfre.
- Ha? Elvben? Túl sok a bizonytalan tényező a teóriádban, hegyesfülű. Mi történik, ha valamit elcseszel?
- Komolyan mondom, legszívesebben felrúgnálak... Bízz már meg bennem egy kicsit!
- Nem igazán megy, ha nem állsz elém kész ötletekkel.
- Na jó, ezt most jegyezd meg: nem érted teszem, hanem Nevráért! Ha még egyszer démon alakodban rámászol, én magam fogok elbánni veled, világos?
- Tessék? - néztem az elfre elképedve.
Jól értettem? Ezarel tényleg féltékeny Nevrára? Nem is tudtam hirtelenjében, hogy röhögjek-e, vagy komolyan vegyem őt a kis fenyegetésével.
- Csak hogy világos legyen. - szögezte le megismételve magát Ezarel. - Nevra nem viselkedik normálisan, amióta rámásztál.
- Mint ha én akartam volna rámászni! Ne idegesíts már fel, elf! - morogtam a fogaim közt szűrve a szavakat.
- Látod? Máris közös érdekünk, hogy működjön a főzetem. Szóval légy szíves bízni bennem egy kicsit.
- Hmpff...
Sóhajtottam egyet, de elhallgattam, míg vártam a kotyvalék elkészültére. Jó egy óra múlva az elf elém lépett és egy fiolányi türkizkék, arannyal cirmos folyadékot nyújtott át nekem.
- Fenékig! - mosolygott magabiztosan és összehúzott szemekkel figyelte, ahogy ledöntöm a leginkább az „undorító" jelzővel jellemezhető ízű varázsitalt.
- Kéne...éreznem valamit? - néztem rá bizalmatlanul.
- Fogalmam sincs. - felelte őszintén. - Az előzőnél éreztél valamit?
- Semmit. - ráztam meg a fejem.
- Akkor talán most sem kell semmire számítani. Csak bízzunk benne, hogy ezzel elaltattuk a Succubus éned.
YOU ARE READING
Orosz rulett
FanfictionA történet Eldarya világában játszódik, Nevra szemszögéből mutatva be az eseményeket. Vajon megtalálja valaha a nőcsábász vámpír a szerelmet? A fejezetek egy közösségi oldalon szervezett versenyhez íródtak. A borítókép az eredeti alkotó tulajdona (S...