Giriş

137 2 0
                                    

Yeni okuluma gitmek için hazırlanmaya odama çıktım. Siyah dar pantolonum, gri tişörtüm, siyah deri çekerim ve siyah-gri botlarımla hazırdım. Her eşyam gibi siyah olan sırt çantamı alıp odadan çıktım.Annem mutfakta kahvaltıyla uğraşıyordu.Kapıya ilerlerken ona seslendim.

- Ben kaçtımm.

- Kahvaltı etsene kızım.

- Gerek yok.

Evden çıkıp motoruma atladım ve okula sürdüm. Okula geldiğimde motoru otuparka bıraktım. Otoparktaki öğrenciler bana 'bu kim la' bakışları atıyordu.Takmadan ordan çıktım. Bir sigara yakıp okula doğru yürümeye başladım. Okul kapısına geldiğimde millet uzaylı görmüş gibi bana bakıyordu. Sigaramdan derin bir nefes çektikten sonra okul duvarına sürterek söndürdüm.Dumanı yavaşça dışarı bırakarak okula girdim.Okulun ortasına kadar yürüdüm ama hala bana bakıyorlardı. Daha fazla dayanamadım. Bağırdım.

- Ne bakıyonuz yarram. Problemmi var ?

Yanında biriyle bankta oturan çocuk konuştu.

-Sen siktir olup gidince.

Yanındaki çocuğu gösterince çocuk konuşmaya başladı.

- Kayne problem.

- Senin almancana sıçıyim AMK. Sana dönersekte ebenin amı başkaaa ?

Cevap vermesine fırsat bırakmadan uzaklaştım. Okulun göt lalesi geldi beni buldu.Neyse müdürün yanına gittim sınıfımı öğrendim. Ders programı, kitaplar falan onları hallettik. İşim bitince sınıfıma gittim. İçeri bodoslama daldım ama ders çoktan başlamış. Hoca sinirlendi ama bişey demedi. Sonra konuşmaya başladı.

- Buyur kızım.

- Sınıfım burasıymışta.

- Sen yeni öğrenci olmalısın.

-Hıhı.

- Arkadaşların nerden geldiğini bilmiyorlar. Bilmelerini istemessin diye düşündük. Safak'ın yanına geçebilirsin.

Gösterdiği çocuk banktaki çocuktu. Onun yanına doğru yürürken konuştum.

- Bilmelerini isterim. Hapishaneden geldiğimi bilmeliler. Bu arada ben Gece.

Şafak denen çocuğun yanına oturdum. En arka sırada pencere kenarında oturuyyrduk.Konuşmaya başladı. Bana bakmıyordu.

- Ben sana siktir olup git diyorum ama sen sınıfıma gelip yanıma oturuyorsun. Canına susamışsın.

- Asıl sen canına susamışsın. Hapse ne suçla girdiğini bilmediğin bir kızla böyle konuşuyorsun.

- Sen bi kızsın cüzdan falan çalmışsındır.

- Beni bidaha küçümseme. Canını yakarım. Yapmadığım şey değil sonuçta.

Bela biziz :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin