Poker

58 1 0
                                    

- Bi kızdan kurtulamayacak kadar savunmasızsın ama.

******

Onu orada bırakıp Jilet ve Sisin yanına gittim. Arabaya binip depoya gittik. İçeri girince herkes bağırmaya başladı. İleride Patronu görünce koşup boynuna atladım gün mükemmel geçti. Saat baya geç olunca parti dağıldı ve çete toplandı. Patron söze girdi.

- Eğlenceye hazırmıyız ?

Herkesten 'evet' nidaları yükseldi. Hemen lafa atladım.

-Para bende. Hayır kabul etmem. Bugün benim günüm.

- Öyle olsun tatlım. Ama dikkatli ol seni yine kaybetmek istemeyiz. Daha yeni bulduk.

- Hadi ama baba beni bilirsin.

Patronu babam olarak görürdüm. O bana tatlım,bende ona baba derdim. Jilet konuştu.

- Seni hepimiz gayet iyi biliyoruz Siyah.

Çete içinde ismimizle hitap etmezdik Birbirimizle lakabımızı kullanarak konuşurduk. Herşey ayarlandı ve çakallarla mekanda buluştuk.Poker oynamaya başladık. para dolu çantayı yere, yanlarına bırakıp poker oynamaya başladılar. Benim işim boş cantayla yerlerini değiştirmekti. Bi sorun vardı oda çantayı dışarda unutmuş olmamdı. Oyunu uzatmaya çalışıyordum Aniden içeriye biri geldi. Bu Şafaktı ve çanta ondaydı.Yanıma geldi ve yanağıdan öptü.

- Sevgilim.

Ardından patrona döndü.

- Katılabilrmiyim ?

- Tabiki de.

Patrona bak yaa adam 2 dakikada kabul etti. Sevgilimmi dedi bu göt lalesi bana.Şafsak yanıma oturdu. Oyunu bi 5 dakika daha oynadıktan sonra Şafak çantakarı değiştirdi. Tam kalktık çıkıyoruz adamın biri bağırdı.

- Çanta boş ! Yakalayın !

Şafak'ın elinden tuttuğum gibi koşmaya başladık. Arka kapıdan çıkıp duvara geldik. Şafak duvarda çıktı ardından da beni duvara çıkardı. Birlikte duvardan atlayıp biraz dala koştuk. Hala koşarken gülmeye başladık. Bizim depoya kadar koştuk. Depoya gülerek girdiğimizde herkesin çoktan gelmiş olduğunu anladık. Bize şaşkınca bakıyorlardı. Hala el ele olduğumuzu yeni farjettik. Patron konuşmaya başladı.

- Aferin evlat bizi kurtardın. Peki parayıda kurtarabildiniz mi ?

Şafak elimi bırakıp sırtındaki çantayı çıkarttı ve patrona uzattı. Patron çantanın içini açıp paraları bilardo masasının üstüne döktü. Sonrada sırıtmaya başladı. Herkes buluyordu. Patron yanıma gelip sarıldı.

- Ahh deli kız. Beni yine korkuttun tatlım.

- Hadi ama baba. Mesleki tehlikeler bunlar. Çokta eğlenceli.

- Eğlenceli diyor bide. Olmadı her seferinde 'sizi soyduk ahmaklar' diyip kaçalım. Ne dersin tatlım ?

- Bana kızacak değilsin ya baba. Hem parayı da aldık.

- Bu arada arkadaş kim ?

Bize çarpılmış gibi bakan Şafak'ı gösterdi. Jilet hemen lafa girdi.

- Gece'nin küçümsermiş gibi konuşma yapısına sahip arkadaşı.

Sis onu onayladı. Hız elini omzuna atıp konuştu.

- Ne zamandan beri arkadaşlarımızı hemde küuçümser gibi konuşma yapısına sahip arkadaşlarımızı buraya getiriyorduk prenses.

- Ona ben gel demedim Hız. Bilip bilmeden konuşma.

Bani iyice kendine çekip yanaklarımı sıktı.

- Alındınmı sen. Küsme ama. Hem ben seni çok özledim. Bi kucak yokmu ?

- Yok !

Küsmüş gibi yapıp ona sırtımı döndüm. Oda rakamdan bana sarılıp yanağımı. Sulu bi şekilde öpmeye başladı.Patron sahtedeöksürünce ölmeyi bırakıp ona baktı ama hala sarılıyordu. Herkes Patrona bakıyordu. Ciddi bir şekilde konuşmaya başladı.

Bela biziz :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin