Gece Sevilmez
Gecenin lakabı Siyahtır. Babasını öldürdüğü için hapse girmiştir. Genç kızımız bir çetenin üyesidir. Çetenin başı olarak görülen kişi Patronudur. Çünkü çete üyelerini bi araya getiren kişi odur. Çetedeki kişiler heski hayatlarında küçumsenmiş kişilerdir ve bu yüzden bir suç işlemişlerdir. Yeni hayatlarında küçümsenmeye yer yoktur.Jilet Gecenin abisi olarak gördüğü kişidir. Birbirlerine ' bebeğim ' diye hitap ederler. Kızımız annesini çok sever. Babasını annesi için öldürmüştür. Her zaman siyah giyinmeyi tercih eder. Serseri bir tipi vardır. Zaten serseri.
Şafak Kuralsız
Gecenin okul, sınıf ve sıra arkadaşı. Yekında başka ne arkadaşları olacak muamma. Gecenin bu gizemli, suçlu, hırslı ve kaba hali onun ilgisini çekiyor. Durmadan ona bakıyor. Kendiside bi suçlu ama kimse bilmiyor. Gece ve arkadaşlarının küçümsenmeye gelememelerini garipsiyor. Çünkü kendiside küçümsenmeye gelmiyor ve bu yüzden küçümser gibi konuşuyor.
Can Koşar
Canın lakabı Jilettir. Geceyi kardeşi gibi sever ve korur. Geceyle aynı çetededir. Ailesinden ayrı yaşamaktadır. Siside korumayı kendine görev edinmiştir ama be ahilik iç güdüsü gibi değildir. Sise farklı hisler beslemektedir ama bunun ne olduğunu bilmiyor.
Asya Kaçar
Asyanın lakabı Sistir. Gecenin en yakın arkadaşıdır. Jiletle karşı hisleri vardır ama daha fark edememiştir. Geceyle aynı çetededir. Küçük bi evde kirada oturmaktadır.
Meriç Saymaz
Meriçin lakabı Hızdır. Geceye gördüğü andan beri aşıktır. Yada kendisi öyle sanıyor. Geceyle aynı çetededir. Kendi evinde yaşamaktadır. Her zaman egoistin tekidir.
Maya Görmez
Mayanın lakabı Kanlıdır. Geceyle aynı çetededir. Ailesiyle yaşamaktadır. Hız gibi oda egoisttir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela biziz :D
Novela JuvenilAynı çeteden 2 genç. Birlikte işledikleri suçlar. Aynı evde yaşıyoirlar. Ve onların aşkları. Gece ve Şafak.