Park

57 0 0
                                    

Onun burada ne işi vardı ?

********

Bide sırıtıyor göt lekesi. Görmezden gelip parkı şöyle bi taradım ama Jilet hala gelmemişti. Yanıma gelip oturdu.Bişey diyecek sandım ama mal gibi duruyor bu.İllerden bi ses geldi.

- Siyaaahhhh !

Gelen Sis ( Asya)' ti.Ayağa kalktım.Çoktan yanıma gelmişti.

- Sis senin burada ne işin var? Çok özlemişim sizi yaa.

Sıkıca sarıldım. Oda bana sarıldı. Ayrıldığımızda konuşmaya başladı.

- Bende seni özledim. Jilet benide alacak ta ondan senin yanına gönderdi.

Bakışları yanıma kaydı sonra kulağıma eğilip fısıldadı.

- Bu kim ? Olaylardan konuşmamam gereken birimi ?

- Takma sen onu bişey olmaz. Patron nasıl ?

- Senin gelmeni bekliyordu. Bugün iş ayarladı Money otelin altındaki depoda Çakallarla poker oynucaz. Ama hileeee.

Göz kırptı.Sonra bize mal gibi bakan Şafak'a tekrar baktı.

- Bu çocuğun sorun olmayacağına eminmisin ? Çünkü şu anda pilanımızı anklatıyorum ve o beni huzursuz ediyor.

Şafak'a döndüm.

- Sorun olmayacaksın. Degilmi ?

- Yok ne sorunu. Ne güzel kardeş kardeş poker oynayacakmışsınız işte.

- Siyah bu çocuk az önce bizimi küçümsedi ?

Sis bağırarak konuşuyordu ve ellerini yumruk yapmıştı. Biz böyleydik ışte çetedeki kimse küçümsenmeye gelemezdi. Normalde bende aynı tepkiyi verirdim ama o zaman bizi durduracak biri olmazdı. Cismin yumruk olan elini tuttum.

- Yok bu aramızda bir şaka o asla bizi küçümsemek istemez.

- Ne sikim şakalarınız var lan sizin !

- Gerçekten mi ? Odamı biyerleri yumruklayarak ?

Arkadan ses geldi.

- Sis sakin ol. O sadece öyle konuşan bi tip.

Arkama döndüğümde Jilet ile karşılaştım.Kulağıma fısıldadı.

- Ona söyle.

Neyi söylememi kastettiğini gayet iyi biliyordum. Jilet Sis'in suratını ellerinin arasına alıp sakinleşmesini söylüyordu.Bende Şafak'ı bileğinden tutup uzaklaştırdım. Durduğunuzda ona bakmaya başladım.

- Ben ve arkadaşlarıma asla küçümser laflar söyleme.

- Sizin küçümsemekle sorunumuz ne ?

- Eski hayatlarımızda hep küçümsenmiştik. Ama bu çetedeki kimse yeni hayatında küçümsenmicek. Buna izin vermeyiz. Ve sen bizi bidahaki küçümseyişinde paçanı kurtarmam.

- Bi kızın kurtarmasına ihtiyacım olacak kadar savunmasız değilim.

Bileğinden tutun kolunu kıvırdım. Acıyla inledi. Biraz Çabaladı ama kurtulamadı. Kulağına eğildim.

- Bi kızdan kurtulamayacak kadar savunmasızsın ama.

Bela biziz :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin