- Bundan sonra adın Gri.
*******
Küçük bi kutlama yapık. Ardından Millete seslendim.
- Heyyy. Ben yarın yokum.
Jilet panikledi.
- Ne demek yoksun. Bana gelecektin.
- Yarin işlerim var buraya gelemem. Zaten bugünde sendeyim, yarinda. Annem izin verdi. Merak etme. Sana selanmda söyledi.
- Bu süper. Annene bayılıyorum yaa. Mükemmel biri.
Dün bitti herkes evine dağıldı. Ben Jiletin evinde kaldım. Sabah kalktığımda hala uyuyordu. Kahvaltıyı hazırladım. Kahvaltıdan sonra beni okula bıraktı. Tam arabadan indim gidiyordum ki bana seslendi.
- Geceee.
- Efendim Can.
- Çıkışta alayımmı ?
- Gerek yok. İşim bitince ben seni aradım.
- Görüşürüz bebeğim.
- Görüşürüz bebeğim.
Okula girince millet 'noluyo hülooğğğ' bakışları atıyordu. Sınıfa girince Şafak direk bana döndü.
- Gecee.
- Ne var ?
- Şey.. ben şimdi napıcam ?
- Yarın okul çıkışı beni bekle ve bütün günün boş olsun anlatırım.
- Tsamam.
Okul baya sıkıcı geçti. Okul bitince depoya ve okula yakın bi ev aradım.
Depo okuldan 5-6 sokak arkadaydı. Bu taraflarda genelde müstakil evler vardı. Bende zaten öyle istiyordum. Uzun bir arayıştan sonra ideal bir ev buldum. Önceki baktıklarım pahalı,küçük,sorunlu vb. tipteydi. Bu ev ise 2 katlı, parası iyi ve herşeyi sağlam bir yerdi. Eşyasızdı. Anneme söylemeyecim ayrıntıların ilki. 2. ise evin bi ortağı olacağı. Benim için sorun yok arkadaş oluruz. Aslında fazla para verip yanlız kalabilirdim. Zengindir ama anneme yük olmak istemiyordum ve ev arkadaşı fena olmazdı.
- Ben evi alıyorum. Ev arkadaşım bulunduğu zaman yerleşirim.
- İyi olur kızım. Şimdi sen varken göstermek zor olur. Rahatsız falan olursun hem.
- Ben size numaramı vereyim siz bana haber verirsiniz.
- Tamam kızım. Anahtarlarını da al sen şimdiden.
- Saolun.
Oradan çıktım iş tamamdı.Jilete haber verdim. Beni alıp biraz gezdirdi. Sonra eve döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela biziz :D
Genç KurguAynı çeteden 2 genç. Birlikte işledikleri suçlar. Aynı evde yaşıyoirlar. Ve onların aşkları. Gece ve Şafak.