3. Noel

571 9 2
                                    


"Eyyy kolla bruden på Elias insta Noel!" Spottar Ludde ur sig där vi sitter i hans soffa. Jag gör som han säger och går in på Perrys instagram, klickar på taggen och går in på Denises profil. Helvete va fin hon va.

"Hon va väll helt ok eller vadå?" Säger jag för att inte låta så intresserad, Ludde blir så jävla jobbig så fort man säger någonting om en tjej. Om jag säger att någon är snygg har han ju typ redan planerat halva bröllopet.

"Noel, du har varit jätte off de senaste året? Du har inte träffat en tjej på flera månader vad är de med dig?" Säger Ludde efter en stund och jag bara himlar med ögonen.

"Aa vadå, ska jag göra som dig då och gå fram till första bästa hag hittar eller? Kärlek fungerar inte så." Efter jag sagt det suckar Ludde samtidigt som han säger:

"Amen ruttna ensam då" jag skrattar lite åt honom och vänder min skärm mot honom. Han ser frågande på mig innan jag trycker på den blåa följ knappen. Han ler och ger mig hihg five.

"Du bara måste kommentera hennes nästa inlägg, du vet, visa lite intresse" säger han och vi börjar kolla igenom hennes instagram bilder lite noggrannare. 'Visa intresse' varför ska jag visa en människa som jag inte känner intresse? De e ju ba fucket upp. Men hon va ju hell of cute så, en kommentar lär väll inte skada?

Instagram *Noel Flike*Where stories live. Discover now