Yaya,Ying,Fang,Gopal dan yang lain²(BBB:Sukati kau je cakap kitorang 'yang lain²')berada di dalam bilik sementara Ochobot pula sedang cuba untuk mengeluarkan robot kecil dari jam-jam kuasa BoBoiBoy.
Api:Lama lagi ke,Ochobot?
Ochobot:Hmm...Susahlah nak keluarkan robot ni. Seolah-olah robot itu sedang melekat dalam jam kuasa korang.Tapi,aku rasa robot kecil nilah penyebab korang berpecah jadi tujuh tiba².
Air:Sabarlah Api~Calm~~~
Cahaya:Eleh,senang je kau cakap,Eh?Kau tu Air...memang lah selalu 'Calm~'
Daun:Tapi,best jugak kalau kita dapat berpecah macam ni!Boleh kita main sama-sama!Kan,Air?
Air:*Dah tidur*zzz...
All(except Air):*Anime fall*
Yaya:Tapi...Takpe ke korang pecah lama-lama ni?
Ying:Ya lor,nanti korang jadi gila macam mana?
Tiba-tiba Cahaya teringat satu scene.
Cahaya:Pfft...'Adada'~
Petir:*Death glare Cahaya*
Taufan:Alah,takpe. Kalau kitorang duduk dekat-dekat macam ni tak akan hilang ingatan punyalah.
Daun:Betul tu!
Tanah:Umm...jadi...maknanya,kami kena pecah macam ni buat sementara waktulah?
Ochobot:I'm afraid,you have to..
Gopal:Wah, Ochobot siap speaking lagi!
Ochobot hanya tersengih.
Fang:Aik,robot pun boleh speaking?
Cahaya: Mestilah boleh!
Daun hanya mendiamkan diri buat seketika kemudian dia bersuara.
Daun:Tapi,Ochobot power sfera,bukan robot .-.
Everyone (except Air&Daun):*Anime fall again*
_______________________
S
K
I
PT
I
M
EK
A
TP
U
L
A
UR
I
N
T
I
S
.
.
.Komander:Baiklah,kita dah sampai.
Gopal:YAHOO!!!Appa!!!
Gopal pun berlari keluar dari kapal angkasa KoKoCi (KoKoCi:Komander!!!💢💢💢)diikuti oleh Fang,Ying dan Yaya.
Semasa para BBB nak keluar...Komander menghalang dia menggunakan rotan(?).
KoKoCi:Hati²,BoBoiBoy.*Alihkan Rotan*
BoBoiBoy hanya memandang satu sama lain sebelum keluar dari kapal angkasa.
BoBoiBoy Tanah:ATOOOK!!!
Tok Aba:Cucu Atok!
Kemudian BBB yang lain pula keluar.
Tok Aba:Eh,Kenapa cucu atok ada ramai ni?
BBB:Erhh....pendek cerita dia...
YOU ARE READING
BoBoiBoy : Elemental Chaos (Discontinued)
FanfictionApa yang terjadi selepas BoBoiBoy pengsan selama 5 hari? Ya,dia berada di markas Tempur-A. Tetapi,dia terpaksa pulang ke bumi sebab sekolah dah nak mula. Sesuatu telah berlaku yang menyebabkan BoBoiBoy berpecah 7. • • • Apakah yang akan terjadi sele...