0.1

411 47 9
                                    

Genç çocuk yavaşça sınıfa girdi , sınıfta kimsenin olmadığını kontrol etmek için etrafa baktı dikkatli bir şekilde. Herkes öğle yemeğindedir , diye düşündü. Yavaş adımlarla cam kenarındaki dördüncü sıraya çantasından çıkardığı çiçek tacını bıraktı. Beyazdı. Çantasını karıştırmaya başladı.Eline geçen ilk defterden bir sayfa kopardı , eline bir kalem aldı ve yazmaya başladı.

  "Merhaba.

Ne yazacağımı bilmiyorum. Bugün bu ışte ilk günüm. Ne saçmalıyorum ben.

Bunu senin için bıraktım bugünkü kıyafetine uyar diye düşündüm. Herneyse.

Yarın mavi giymen umuduyla. Gözlerinin rengi gibi.

Umarım bunu alıp çöpe atmazsın.

Yarın görüşürüz.
Sky. "

Notu yazdıktan sonra çantasına defteri ve kalemi acele bir şekilde koydu. Saate baktı. "Ah kahretsin!" dedi sesli bir şekilde. Öğle zamanı dolmuştu nerdeyse herkes sınıflara gelecekti. Hızlıca sınıftan çıktı. Sınıfa giren insanlara çarptı. Kimse onu tanımasın diye sınıftan bir kızın gözlüğünü takmıştı. Dolabına doğru hızlı adımlarla ilerledi , başını yere eğiyordu. Dolabını  hızlı açtı o sırada yan tarafındaki onu gördü. Kendi kendine gülümsedi. İçinden saçmalama Lucas , diye geçirdi. Sky dolabını sert bir şekilde kapatırken önüne geri döndü genç çocuk. Genç kızın yanına birkaç kız geldi. Lucas yavaşça o tarafa doğru yaklaştı , onları dinlemek istiyordu.

  Siyah olan kızın "Sky, sana bir şey bırakmış birisi." deyişini duydu. Sky "Kim bırakmış?" dedi gülümserken. Genç çocuk ne kadar da güzel güldüğünü düşündü , gözünden gözlüğü çıkardı çantasına koydu. Yavaş adımlarla sınıfına doğru ilerledi.

   Genç kız heyecanlanmıştı,hiç olmadığı kadar. Sınıfa girdi hızlı bir şekilde. Masanın üzerinde duran taca baktı. Kim diye düşündü etrafına baktı. Hızlı ve düzensiz bir şekilde yazılan notu aldı eline. Sessiz bir şekilde okumaya başladı. O sırada içeriye öğretmen girdi. Notu hızlaca defterinin arasına koydu , daha okumamıştı.

   Okul bitmişti kitaplarını dolaba koyup okuldan çıktı genç kız. Bir köşeye geçip cebine koyduğu notu çıkardı. Okumaya başladı. Kim bu diye düşünmeden duramıyordu. Tacı kafasına koydu , bir fotoğraf çekildi telefona doğru gülümsedi çünkü bu zamana kadar hiç kimse böyle birşey yapmamıştı.

Flower Crowns ➳ hemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin