|egy|

255 28 1
                                    

[kim woojin]









—nem is tudom miért barátkozom veletek—motyogta woojin értetlenül legjobb barátai tevékenykedéseit látva. felix, az ausztriáliából származó szeplős herceg épp a legfiatalabbat, jeongint kergette egy fakanállal a kezében, egészen addig amíg átesett a kanapén. igazából ugrani akart, merthogy az menőn néz ki, de pont akkor toppant be changbin, felix barátja aki elvonta a james bondot játszó fiú figyelmét. a jeleneten seungmin hangosan nevetni kezdett, még a könnye is kicsordult.
—mert szeretsz minket—foglalt helyet mellette a szokásosan talpig feketébe öltözött fiú. az időközben feltápászkodott felix melléjük ugrál és ráveti magát changbinre.
—binnie kérem a csókomat, most!—hajolt közel a sötét sráchoz. changbin elmosolyodva hajolt felix ajkaira, melyre seungmin hányást imitált.
—nem akarok zavarni de a túlzott szikra meg romantika zavarja a létezésem—fejezte be a "hányást" seungmin.
—szép haver—jelent meg jeongin, hogy vigyorogva megveregesse seungmin vállát.
—barmok. folytassátok csak srácok—címezte a legidősebb a szerelmes párhoz. woojin a kanapéról feltápászkodva a konyhába csoszogott, hogy a szokásos péntek esti filmaratonunjukhoz popcornt, chipset és colat vegyen elő. a nappalijából kiszűrödő hangok erősen ösztönözték arra, hogy siessen. négy tál nasival és két üveg colával sasszézott vissza kiindulóhelyére. a cuccokat a dohányzóasztalra pakolta és vigyorogva fordult körbe.
—szóóval a mai film—tartott hatásszünetet—a fák jú tanár úr 3. klassz.—vigyorgott.

a film után hazadobta a fiúkat, seungmint pedig elvitte az udvarlója házához. a hazafele vezető úton beszaladt a boltba, aztán újra a lakása felé vette az irányt. otthon mindent kipakolt, rendet rakott, lezuhanyozott aztán az ágyba dőlve telefonozott.

GAYS
21:43

baby innie^^
srácooooooooooook

hahó

légyszi

woochiken:
jeongin, te miért nem alszol már?!

mingyárt tíz óra!

szeplők:
hagyd már omma

jeongin már nem kicsi

baby innie^^
köszönöm hyung♥

szeplők:
annyira

annyira nem kicsi

darkbin:
R
E
K
T

haha

woochiken:
mint csapatunk egyetlen normális tagja

megkérdezem, hogy mit szeretnél jeonginnie?

szeplők:
hÉÉÉ

mi iS nOrMáLiSaK vAgYuNk!!

baby innie^^
holnap elmegyünk az állatkertbe?

légyszi hyungok!

minnie •w•
minek?

baby innie^^
szóval yedammal megbeszéltük, hogy el szeretnénk menni

woochiken:
és ahhoz miért kellünk mi is?

baby innie^^
hát yedamiet nem engedik el egyedül ezért jön a bátyja meg a haverjai

és nem akarok velük egyedül lenni

mert ők mind ismerik egymást én meg nem

és hyaaaa

darkbin:
jézusom jeongin, hogy lehetsz ennyire nyomi?

woochiken:
végül is én ráérek holnap

veled mehetünk ha szeretnéd

changbin te pedig ne bántsd a kisebbet

darkbin:
a magad nevében beszélj woojin

de amúgy ráérek

meg felix is

minnie •w•
én is benne vagyok^^

szeplők:
nos akkor holnap állatkert!

baby innie^^
rendben akkor 10-kor anyunál tali.

délre kell odaérni

úgyhogy ne késsetek

woochiken:
miért nálam?

minnie •w•
miért ne?

woochiken:
jogos

akkor holnap tízkor nálam

jóéjt fiaim♥

szeplők:
neked is anyu!

és nektek is srácok!

baby innie^^
jóéjt hyungok♥

minniew•
jóéjt

darkbin:
azt
[mindenki látta ekkor: 22:18]


-----------------------------
hali!

szóval megint itt vagyok, megint én vagyok és megint egy új sztorit hoztam. biztos elegetek van már belőlem de most újra előtörtek belőlem a stray kids iránti mély érzelmeim ezért gondoltam megalkotom ezt a woochan sztorit. az első ok az volt, hogy olyanok mint egy házaspár a második pedig az, hogy nagyon kevés ilyet sztorit találtam. sad. előre láthatólag sokáig foglak még titeket boldogítani lolol. na mindegy. legyen naggyon szép napotok!
ily♥♥♥♥

my fairy || woochanOnde histórias criam vida. Descubra agora