Soğuk şehirde, tek başıma yürüyorum. Göz yaşlarım yanaklarımdan aşağı akıyor. Yüzüme çarpan rüzgar, ayık kalmamı sağlıyordu.
Benim güzel sevgilimdi o nasıl yapabilmişti bunu bana? Gözleri nasıl başkasına aşkla bakabilmiş, dudakları nasıl başkasınınkini öpebilmişti? Nasıl çarpmıştı kalbi benden başkasına?
Her şeyi geçmiştim, nasıl kaldırmıştı midesi?
Geçmiş ve bitmişti. O bu saat içinde kalbimde ölmüştü. Gözleri gözümün önüne geliyor, görüşümü engelliyordu.Korna sesi duydum. Bana değildi. (Bu klişeyi yapmıcam sakin dödlxxjdld)
Hızla salladım kafamı. Durdum yolda.Beni aldatmıştı. İlk önce dizlerimin üstüne çöktüm. Göz yaşlarım, evinden hızla uzaklaşıyordu.
Sokak ortasında bağırarak ağlamaya başlamıştım. Hıçkırıyordum. Hıçkırarak ağlıyordum.
"Neden?!"
Birlikte ağaca bağladığımız dilek mendilini gördüm. Gülümsedim."Bu mendili çıkartırsak bil ki sevgilim, aşkımız bitmiştir."
Mendili yavaşça söktüm yerinden. Anılarımızı da sökmek isterdim zihnim ve kalbimden. Ama her saniye aldığımız nefes sayısına kadar hatırlıyordum. Dudaklarımdan bir hıçkırık daha koptu.
"Hey teen."(hey genç) Kafamı yaşlı amcaya çevirdim. Mavi gözleri onu andırıyordu.
"Are you okay?"(iyi misin) gülümsemeye çalıştım.
"Yeah. I'm so good, Uncle."(evet amca çok iyiyim)
"Is it a matter of girls"(kız meselesi mi?) ne diye üsteliyordu ki?
"Yeah. So."(evet öyle) elini uzatıp beni kaldırdı. Yaşlı gözlerimi silip bana sarıldı. Jimin babam gibi sarılıyordu. İyi hissettirmişti.
"Love is dirty young. love is wicked, is death."(aşk kirlidir, genç. Kötüdür. Öldürür.)
"That uncle."(evet amca)
"What makes you sad so?"(seni bu kadar üzen nedir?)
" deceived" (aldatıldım )diye fısıldadım.
"Deceived..." diye fısıldadı."Were you having sex with her?"(onunla sevişiyor muydun) bu amca çok üstüme geliyordu. Bir kaç nasihat verip gitse ne olurdu sanki?
"Yeah. Everytime I come."(evet her geldiğimde)
"Uhh.. I'm really sorry."(uhh. Gerçekten üzgünüm)
Amcanın gideceği yoktu. Kafamı kaldırdım.
"Thanks. I gotta go." (teşekkürler. Gitmeliyim)Arkamı dönüp uzaklaştım. Bu şehirden acilen gitmeliydim.
Jungkook babamı aradım.
"Baba bu şehirden gitmek istiyorum. Yarına uçak biletimi al. Japonya'ya gideceğim.(vataenv sen istersin de ben onu japonyaya göndermez miyim?)
" sevgilinle aranda bir şey mi oldu, canım?"
" evet baba. Lütfen. Gitmek istiyorum."