Ho.2

27 2 0
                                    

Hey Elena! Zegt Rebecca leuk weekend gehad?, jaa ben met Owen een weekendje weg geweest naar de Veluwe, we hebben echt heel veel leuke dingen gedaan. En heb jij leuk weekend gehad Rebecca ? Ja opzich maar ik heb van het weekend wel iets te horen gekregen. Rebecca wees duidelijkk is het erg of leuk?! Nou, het is maar net hoe je het opvat.
Kijk, ze weten het nog niet zeker maar waarschijnlijk willen Mn ouders weer terug naar Amerika verhuizen.
WAT!? Noo schat, dat kan niet dan ga ik je veel te erg missen! Wanneer gaan jullie als je ouders het zeker weten dan ?
Over een maand en dan s'ochtends om 5 uur zijn we op het vliegveld want 7 uur s'ochtends gaat onze vlucht. En als ze het zeker weten dan gaan ze ook zon vrachtwagen regelen waar al onze spullen inkomen wat we allemaal in Amerika willen hebben. Ze zeiden dat ze ook nog een verrassing hadden voor me wat ik zeker weten leuk zou vinden maar ze willen maar niet vertellen wat het is. **tringg** oh shit Rebecca we moeten echt naar binnen toe anders zijn we te laat en meneer de wit is echt altijd chaggie dus bij hem als we ook maar een minuut te laat zijn moeten we al nablijven.

_~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~_

Pff jemig, kunnen ze geen roltrappen nemen ofzo ik raak telkens buiten adem als ik iedere keer die trappen op en af moet lopen man. Ja echt zo he eleen maar dan wel een regenboog want die zijn echt echt mooi! Maar ik ga me ziekmelden ik heb echt geen zin in de laatste les ga je mee ? Dan kunnen we wel naar Groningen ofzo heb net uitbetaald gekregen van Mn werk. Nou k weet niet hoor bekka want de laatste keer dat Mn ouders daar achter kwamen had ik een maand huisarrest en mocht ik 2 weken geen telefoon en shit weet je nog ? Oh okej, loop eerst maar mee naar de kluisjes kan je ondertussen even bedenken wat je gaat doen.

*bij de kluisjes*

Zo k heb alle shit gepakt nu kunnen we naar de meldkamer. Hee halloo ik ga ook mee dus we moeten ook naar mijn kluisje. Jess eleen you're the best love you! Trouwens weet je waar Irma is ? Nee geen idee maar ze skipt altijd de lessen dus jaa. Hallo meneer ik kom me ziekmelden. Oké, wat is je naam? Rebecca meneer. Oké even kijken hoor...
Van der linden ? Ja dat klopt helemaal. Oké dan zet ik je als ziek in het systeem dankjewel en beterschap. Dank u wel meneer doeg.  **5minlater** hallo meneer ik kom me ziek melden. Oké dame, wat is je naam ? Elena meneer. Van meer ? Ja inderdaad oké even kijken zo ja beterschap, meld je je wel weer als je beter bent ? Ja meneer oké doegg.
Even later zijn we op het busstation  en stappen we in. Yeshh we gaan shoppen girll! Maar eleen ik app me moeder wel even dat we ons voor het laatste uur hebben ziekgemeld en dat we naar Groningen gaan, dan zegt ze vast ook wel iets tegen jouw ouders. Okeej dankje schatt. Maar trouwens ze hebben verschillende haltes in Groningen, welke wil je ?
Euhmm die bij primark daar stap ik meestal uit als ik naar Groningen ga. Ja is goedd dan kunnen we meteen naar de primark toee.

**s'avonds(nog steeds in Groningen)**

Pfoee man ben echt doodmoe zullen we maar wat gaan eten eleen? Ja goed idee schat ben ook echt kapot van al dat rennen en shoppen. Keej zullen we dan met de bus naar maccie gaan of naar KFC ofzo? Jaa beter wel naar Mac dat is lekkerder want bij KFC moet je ook zolang wachten, echt een halfuur ofzo voor een paar ijsjes moet je nagaan voor een heel menu. Maarja we moeten wel snel want de bus komt er al aan. *Even later bij de maccie* zo schatt we zijn er zullen we bij die palen bestellen? Dan kunnen we het ook laten brengen wel zo handig toch ? Nee inderdaad bekkaa.




Zoo dit was Mn eerste hoofdstuk hope you'll enjoy it. Misschien niet heel lang en goed, komt omdat dit Mn eerste boek is. Verder upload ik 2x per week een hoofdstuk & soms een bonus hoofdstuk xx @heavenlyxld

For ever and ever/DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu