*de volgende ochtend*
Pff jemig ik heb echt een kater volgens mij maar ik heb gister niet eens zoveel gedronken ughh. Ik kijk op Mn wekker en zeg FUCK is het al 11 uur?! Ik moest half negen op school zijn. Ik kijk op Mn mobiel en 5 gemiste oproepen,
35 appjes allemaal van Elena.**whatsapp*.
Best001👭😭💘(Elena): heey, hoelaat ben je brug?
Best001👭😭💘(Elena):Hallo?? Het is bijna kwart over 8?
Best001👭😭💘(Elena):ik fiets naar school becca zie je daar.
Best001👭😭💘(Elena):heey becca waar blijf je het is al kwart voor negen?.
**31 ongelezen berichten**
(Rebecca)Sorry schat🥴 was 11 uur pas wakker en heb echt enorme hoofdpijn waarschijnlijk door gisteravond maar ik kleed me zo snel mogelijk aan jaa.**eenmaal onderweg**
Ik stap op Mn fiets en kijk onderweg nog even op Mn rooster waar we zo hebben. Ik stop Mn mobiel weer in Mn zak waarbij ik een beetje slinger en zonder uit te kijken steek ik een kruispunt over *tuuutt* *baf* daar lag ik dan bewusteloos op de grond met wat bloed om me heen en allemaal mensen die waren gestopt om even te komen kijken wat er gebeurd was. Even later kwam de ambu eraan om mij met spoed naar het ziekenhuis te brengen. Eenmaal in het ziekenhuis was ik nog steeds bewusteloos maar ik hoorde vaag op de achtergrond wel geluiden ik had bonkende hoofdpijn. Waarschijnlijk had ik op een paar plekken mijn botten gebroken tenminste zo voelde het. Het deelt zoveel pijn, zoveel pijn had ik nog nooit van Mn hele leven gehad. Even later viel ik weer weg het was me gewoon teveel.
**op school (Elena)**
Pff waar blijft Rebecca toch ze stapte al op die fiets zij ze, nou ze is er nog steeds niet. Zou er wat gebeurd zijn?! Ik vraag meneer wel even of ik haar mag bellen even later op de gang pak ik Mn telefoon en toets haar nummer in. Na een paar keer bellen neemt ze nog niet op man ik word echt ongerust. Ik ga weer terug naar de klas en stap naar meneer toe. Ik vraag hem of hij me op geoorloofd afwezig wil zetten zodat ik kan kijken wat er met Rebecca is. Gelukkig geeft hij me toestemming om te gaan kijken wat er met haar is of waar ze blijft.**onderweg op de fiets naar Rebecca haar huis**
Ik ben bijna bij Rebecca haar huis wanneer ik een politie auto zie en nog een paar mensen er omheen ik fiets erlangs om naar Rebecca haar huis te gaan dus ik stop even en vraag aan die mensen of ze toevallig weten wat hier gebeurd is.
Ze zeggen er was een meisje, we weten niet hoe ze heet maar ze had geloof ik bruin/blond haar en ik schat dat ze rond de 17 is. Die wiebelde omdat ze haar telefoon in haar zak stopte en ze keek niet uit terwijl ze over het kruispunt fietste dus nu is ze met een ambulance afgevoerd met spoed naar het ziekenhuis. WAT!? NEE MEENT U DAT! jaja zeker meid ik zou hier geen grapjes over durfen maken het zag er best ernstig uit. Oké dank u wel ik moet naar het ziekenhuis gaan doeg echt hartstikke bedankt. Ik fietste zo hard als ik kon naar het ziekenhuis ik heb me echt doodgetrapt kwam helemaal buitenadem bij het ziekenhuis aan ik gooide Mn fiets neer en rende het ziekenhuis binnen. Ik ging meteen naaf de balie en vroeg of ze ook wisten op welke kamer Rebecca lag. Ze zag me vragend aan dus ik zei, ze heeft blond/bruin haar en ze is 17 jaar. Ohh dat meisje ja die is net naar een kamer gebracht euhhm even kijken hoor ja hier heb ik het kamer 374 3e verdieping 2e gang rechts dan kom je er vanzelf. Zodra ik weet welke kamer ze ligt en de baliemevrouw het heeft uitgelegd waar het is ren ik door de gangen ik kijk op de muren welke kamernummers er staan en eindelijk ben ik er. Ik blijf even staan en twijfel of ik Rebecca wel zo wil zien en twijfel of ze wel wakker is of ze in en coma ligt.Heyy thank you'll for Reading my Book i hope you'll enjoyed it so far.
Maybe i wont be able to posting 2 chapters of my Book because i have exams im sorry x but if they're done i Will be posting a bonus chapter thank you!xx
JE LEEST
For ever and ever/Dutch
Teen FictionFinn is een echte playboy een van de zovelen op school. Maar op een dag ontdekt hij dat hij echt gevoelens voor een meisje krijgt, Wanneer hij dit vertelt aan haar gelooft zij dit niet wat ook wel logisch is.