Prie ežero esate jau penkta diena. Minseok pastoviai tave erzina ir juokėsi iš tavęs. Tau tai atsibodo, todėl nusprendei jį paerzinti.
Sužinojai kas ta mergina su kuria Minseok kalbėdavosi ir paprašei jos pagalbos. Ji iškart sutiko kai papasakojai ką Minseok tau daro. Klastingai nusišypsojai.Sėdi savo kambaryje ir laukei kai Minseok grįš. Žinojai, kad jis iškart eis į tavo kambarį.
Išgirdai kaip prasivėrė durys. Jūs ir ta mergina kaip tik rašinėjotės. Greitai ją perspėjai ir paskambinai. Kalbėjai įvairiausiai meileis žodeliais.Minseok p.o.v
Grįžau iš parduotuvės kuri palyginus tolokai. Nieko nelaukęs pradėjau eiti link Y/N kambario. Jau buvau netoli kambario kai išgirdau, kad ji su kažkuo kalbasi. Pradėjau klausytis ir mano ausys negalėjo patikėti ką girdi. Ji kalbėjosi su kažkuo kaip su savo vaikinu!
Išsiveržiau į jos kambarį ir ji iškart numetė ragelį. Pagriebiau iš jos telefoną ir pažiūrėjau su kuo ji kalbėjosi. Ten buvo parašyta... ,,Lėja''.
Y/N pradėjo juoktis ir sako:- Kad tu būtum matęs savo veidą!!
- Nejuokinga! Aš galvojau, kad tu apgaudinėji mane!- ji mane apkabino iš nugaros ir sako:
- Tai tiesiog kerštas už tai, kad mane erzini.
Y/N p.o.v
Gailiesi, kad niekas negalėjo nufotografuoti jo veido, nes jis atrodė tiesiog nepakartojamai! Įkandai švelniai jam į ausį ir pabėgai iš kambario. Jis pastovėjo nustebęs ir pradėjo tave vytis.
YOU ARE READING
My best friend / Kim Minseok [LTU] [Baigta]
FanfictionGeriausias draugas, kas tai? Žmogus vienai dienai ar visam gyvenimui?