Šiandien paskutinė diena prie ežero. Dabar žiūrit kartu su Minseok filmą. Nežinodama apie ką filmas sutikai. Minseok paprašė jūsų žiūrėti tikrai ne kokį filmą... ,, 50 pilkų atspalvių''.
Pradėjot žiūrėti filmą. Su laiku tau vis pasidarė nepatogiau. Netikėtai pajautei Minseok ranką tau ant šlaunies. Net pašokai. Pažvelgei į vaikiną, bet jis vis žiūrėjo į ekraną. Nors jo akys buvo nukreiptos kitur matei jose degančią aistrą. Nedrąsiai prabilai:- Minseok, tavo ranka...,- netikėtai jis tave puolė. Iš nuostabos negalėjai pajudėti. Jo lūpos vis nepaliko tavųjų.
Tuoj atsiradai jo glėbije ir jis pradėjo tave nešti į viršų. Pagaliau supratusi kas įvyks sakai:- Minseok...
- Shh. Patariu leisti man tai daryti, o jai ne priversiu tave prievarta. Aš vyras, negaliu ilgiau belaukti,- Garsiai nurijai seiles ir nesipriešinai.
Ryte pabudusi sunkei judėjai. Užrėkei, kad prikeltum miegantį vaikiną:
- Minseok!!!- jis tuoj pašoko ir nustebęs klausia:
- Kas atsitiko!?
- Daug kas! Aš vos galiu pagulėti,- tai išgirdęs jis pradėjo juoktis ir sako:
- Atleisk, atrodo truputi prisismaginau.
- Truputį!? Aš nepajudu! Kaip tu galvoji aš eisiu į tualetą ir panašiai?
- Palauk, tuoj atnešiu nuskausminamųjų,- jis tuoj išėjo ir parėjo su vaistais bei vandens stikline. Nieko nelaukusi prarijai vaistus ir toliau atsigulei. Jis atsigulė šale tavęs ir pabučevęs kaktą sako:
- Atleisk, skausmas turi tuoj praeiti. Aš sudėsiu likusius daiktus, o tu gulėk.
- Ne, pabūk dar su manim.
VOUS LISEZ
My best friend / Kim Minseok [LTU] [Baigta]
FanfictionGeriausias draugas, kas tai? Žmogus vienai dienai ar visam gyvenimui?