Pewna Historia 5

150 12 0
                                    

Luka zawstydził się . Stał się cały czerwony , tak jak włosy Nathaniela . Odpowiedział wtedy „ Mamo ” , a jego mamą odpowiedziała „ ok ok już nie będę przeszkadzać zakochanej parze ” wtedy Luka popatrzał na swoją mamę tak jakby chciał już ją wyrzucić z pokoju . Wtedy kiedy jego mama zobaczyła ten wzrok to z poczucia wstydu swojego syna po oszuka już do kuchni . Wtedy Marinette przypomniało się że Alya wrzuciła zdjęcie Marinette , która całuje się z Luką . Pokazała mu to zdjęcie i Luka zaczął przepraszać Marinette za to co się stało . Marinette powiedziała że nic się nie stało i że nie ma o co się na niego gniewać i że jest to przecież słodkie . Kiedy Luka to usłyszał zgodził się z Marinette i pocałował ją w czoło i włożył dłoń do jej włosów . Wtedy wstali , i Marinette zdjęła swoją kurtkę i już kierowali się w stronę łóżka , ale nagle Marinete zobaczyła Juleke która to wszystko nagrała . Marinette krzyknęła „ Juleka co ty wyprawiasz ” wtedy Luka zajął się całą tą sprawą i na nią nakrzyczał , ale niestety nie było słychać co mówił ponieważ zamknął drzwi , ale było słychać że wynikła z tego wynikła wielka kłótnia . Marinette wtedy założyła kurtke i usiadła na jego łóżku i czekała tak z 10 min . Wtedy do pokoju wszedł Luka cały roztargniony i zdenerwowany . Potem przeprosił Marinette za to co chciał zrobić wcześniej przed kłótnią i zaczął ją namiętnie całować w usta , a potem Marinette opowiedziała „ Luka a może to jednak zrobimy ? ” Luka nie za bardzo rozumiał o co chodzi , ale potem Marinette usiadła mu na nogach i zaczęli  się całować , następnie zaczęła zdejmować swoją kurtkę i wtedy Luka zrozumiał o co jej chodziło .

Hhhej sorry że nie wystawiałam od kilkunastu dni ale zrozumcie nauka ,  sprawy rodzinne i inne . Zapraszam na moja kolejna opowieść

Pewna Historia (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz