Pewna Historia 7

147 12 2
                                    

( Zacznijmy od tego że Luka został chłopakiem Marinette ) najpierw Marinette się tak bardzo cieszyła że aż skakała z radości , potem zaczęli się całować , następnie Marinette zrobiła sobie selfie z swoim nowym chłopakiem i wrzuciła na swojego Facebooka . Byli w pozycji siedzącej a Luka całował ją z boku . Zdjęcie ich dostało ponad 300 Like . Potem Marinette zaczęła oglądać swój nowy pierścionek . W pewnej chwili usiadła mu na kolanach i powiedziała „ Luka co ty jeszcze wymyślisz ” a on odpowiedział „ hm nie mam pojęcia ” i znowu zaczęli się całować ( sorry że tak często używam zwrotu całować , ale osobiście nie mam na to pomysłu ) potem Marinette zauważyła że jest już ciemno a jej nie ma jeszcze w domu . Przeprosiła Luke że musi już iść , ale Luka nie pozwolił jej o tej godzinie samemu wychodzić z domu dlatego ją odprowadził do jej mieszkania i potem się pocałowali na pożegnanie .  ( Jednak musimy wrócić do sprawy z Adrienem ) kiedy Adrien zobaczył te fotografie o mało co nie zemdlał , potem jeszcze zobaczył to zdjęcie , które wrzuciła Marinette .  Dobrze im się przypatrzał , ale nie widział w nim niczego złego . Zobaczył że nie ma u Marinette rządnych szans dlatego napisał do Marinete SMS'a o treści „ Marinette wiesz co , nie wiem co ci powiedzieć , jedno chce na ciebie nakrzyczeć za zdradę a inne chcą cię pocałować , lecz chciałabym ci powiedzieć jeszcze coś , iż nie chce cię już nigdy widzieć , słyszeć , całować , a nawet rozmawiać przez komórkę , poprostu nie pisz nie dzwoń i wogule się do mnie nie odzywaj ” kiedy Marinette to przeczytała rozpłakała się od razu napisała do Luki co się stało on poprawił jej humor żartanimi typu „ jeśli chcesz się smucić to proszę , ale poproszę dać mi jeden uśmiech ” i tak doszła godzina 01.50 i w końcu się pożegnali .

Hej sorry że tak długo nie pisze , ale zrozumcie szkoła i sprawy rodzinne
Pozdrawiam

Pewna Historia (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz