jungkook
Dorazil jsem před obrovskou vilu. Dalo by se říci, že ozařovala celou ulici. Zoufale jsem si povzdechl a vydal se najít Soojin.
Ihned, co jsem vešel, udeřil mě do nosu silný pach trávy a alkoholu. Zamračil jsem se a touha najít mou přítelkyni se výrazně zvýšila.
Viděl jsem ji tancovat na stole. Na to, že je celkem stydlivá, tak se dost rozjela. Po stydlivosti ani památky.
Okamžitě jsem ji strhl k sobě a i přes její vřískot a nadávky jsem s ní došel až někam na zahradu, kde bylo nejvíce klidu.
,,Kolik jsi toho už vypila?" optám se a čekám, než se uklidní.
,,Moč ně," zaculí se.
,,Mhm, vidim, vidim."
,,Ale noták, Jungkookie," skřiví obličej a přistoupí ke mě blíže než doposud stála.
,,Nežlob še na mě!" zafňuká.
,,Vždyť se nezlobím, ale víš, že alkohol ti akorát škodí. Podívej se na sebe."
,,Co? Vypadám snad špatně? Nesluší mi to?" začne panikařit a jako by se probrala z transu.
,,Ne, bože," protočím nad ní očima a pokývu nesouhlasně hlavou. Nalitá Soo se chová přesně jako většina holek - až moc se stará o svůj vzhled, což je celkem otravný. Je moje nejlepší kamarádka proto, protože normálně taková není. Skoro se chová jako kluk, dalo by se říct.
,,Pche," odfrkne si.
,,Potřebuju čůrat!" spanikaří a rozeběhne se někam pryč, zřejmě na záchod. Zasměji se jejímu milému gestu a trochu se po pozemku porozhlédnu.
Je to tu celkem hezké. Dřevěný altánek uprostřed, který by byl v létě určitě hezky ozdobený barevnými květinami, teď však jen zahalen v bílém sněhu. Jennie a její rodiče jsou dost zazobaní, soudě podle baráku a zahrady.
Ještě chvíli předtím, než mě ovál studený vítr a dostal jsem se zpět do vily, spatřil jsem v zahradě téhož chlapce, kterého jsem potkal ještě dnes v buse, tím pádem se všechny mé myšlenky znovu stočí k jeho osobě.
after party
Vyzvu Soojin, aby si sedla na moje záda a pevně se mě držela. Udělá tak a já se s ní rozejdu k jejímu domovu, což není velká vzdálenost od Jennie, takže s tím nemám sebemenší problém.
Mezitím, co má společnice pochrupkávala na mých zádech, rozhlížel jsem se okolo. Mám rád chození v noci, ještě, když jsem sám.
Konečně jsme se doplahočili k jejímu bytu. Protože jsem její nejlepší kamarád, tak samozřejmě vím, kam dává své klíče od domu, tak samo vím, kde jaký patří.
Odemknu, vyjdu schody, odemknu byt a i s botama na nohách ji jemně položím do postele. Nemám náladu, ani čas, se o ni starat, takže ji jen přikryju a poté hned odejdu.
Rozejdu se směrem domů. Jsem nehorázně unavený a mám celkem i hlad. Vidím to na nějaký film a půl ledničky k tomu. Vytáhnu sluchátka a pustím si do nich písničky od mojí oblíbené skupiny, tím pádem by mi to mohlo mou cestu zkrátit.
Uběhlo pár minut a já se ocitl před mým domem. Vešel jsem, skopl boty a rozeběhl se směrem do kuchyně, kde jsem téměř za pár minut nasbíral všechno potřebné jídlo a přesunul se do obýváku. Ozvalo se jen menší zadunění, když jsem svůj zadek dostal na sedačku.
Natáhl jsem se pro ovladač a prozatím zapl nějaký náhodný program. Vytáhl jsem mobil z kapsy, odepsal na pár zpráv a vrátil se zpět k mému vybírání programu.
Když jsem projížděl kanály, narazil jsem na poměrně zajímavý film, tak jsem jej nechal běžet a u toho se ládoval vším, co jsem si přinesl.
Předtím, než jsem zamhouřil oči, jsem přemýšlel nad dnešním večerem. Na můj vcelku nezajímavý život se toho událo tolik.
Divná to noc.
*-*-*-*
ahoj:) jsem tu s další kapitolou. co jinak říkáte na taeho nově obarvené vlasy? za mě je to totálně boží, nemluvě o dalších členech <3
ČTEŠ
My Life Goal | v k o o k |
FanfictionChangmin byl Jungkookova první láska. Měli spolu vztah, který se dost přibližoval procházce růžovým sadem, ale jednoho dne se vše pokazilo. Náš mladý chlapec tak pomalu přestává věřit, že se jeho milenec někdy vrátí, a tak se vydal jej hledat sám. T...