Tom Tord'un sesi ile bir anda düşüncelerden kurtulmuştu "Yemek hazır!!"
Oturduğu koltuktan kalktı ve mutfağa gitti. İş haberini vermek için sabırsızlanıyordu.
Sandalyeye oturdu ve önünde duran kreplerden yemeye başladı. Kreplerin tadı sanki bu gün daha güzel gelmişti ona.
"Wawaaawawaaa!" Torm önünde duran kreple resmen hamur gibi oynuyordu. Lapa yaptığı krebi de eliyle yiyor- yani.. yemekten ziyade resmen yüzüne bulaştırmıştı.
"Harika bir haberim var!" demişti tom ağzındakini bitirerek. Tord bakışlarını toma çevirdi ve nedir? Dercesine baktı baktı suratına.
"İş buldum!" dedi Tom ve ardından tebessüm etti. "Ve bu gün işle ilgili konuşmak için oraya gidicem."
Tord gerçektende mutlu olmuştu. Gülümseyerek tom'a baktı. "Bu çok iyi bir haber!"
Gerçekten paraya ihtiyaçları vardı. Aslında.. Fakir sayılmazlardı ama para elde duran birşey değil.
Tom, tordu mutlu görmeyi gerçekten de seviyordu. Onu hep böyle gülümseyerek görmek istiyordu.
...
Beyaz bir gömlek ve siyah beyaz damalı bir kravatla gerçekten de çok hoş görünüyordu Tom.
Saçlarını da arkaya doğru taramıştı. Tam bir çalışan görünümü vardı. Bir tek üzerinde 'en iyi çalışan' yazan kahve bardağı eksikti.
Kapının önündeydi. Ayakkabılarını giyiyordu.
"Lanet olsun çok yakışıklısın!." tom sesin geldiği yere yani torda baktı. Yüzü kıpkırmızıydı.
Ayakkabı giyme işini bitirdi ve ayağa kalktı. Gülümsedim. "Sen de çok tatlısın tordy~" karşılık olarak şirin bir tebessüm almıştı tom.
"Ben gidiyorum. Bana şans dile." dedi ve tordu dudağından öptü.
"Görüşürüz!" dedi ve kapıyı kapattı tord.
...
"Dadaa!"
Tord bulaşıkları yıkıyordu. Ama başında sürekli dolanan bir veledle bu iş çok zordu. "Hm?"
"Bak!" elindeki resmi torda doğru uzattı torm. Resimde tom, tord ve torm ve bir kişi dahavardı. Hepsi gülümsüyordu. Pastel boyayla acemice bir karalama.
"O da kim?" diye sordu tord. Resimdeki 4. Kişi de kimdi?
"O tommie ayıcık!" dedi ve gülümsedim.
Tord ellerindeki köpüğü yıkadı ve bir havluya sildi. Ardından tormun yanına eğildi. Resmi eline alıp biraz daha detaylı incelemeye başladı.
"Çok güzel olmuş~!" tebessüm etti tord.
Torm da tebessüm etti. Tord dayanamadı ve torma sarıldı. Fazla şirin gülümsüyordu.
Torm da sarılışına karşılık verdi.
Tord bir anda ayağa kalktı. Kucağındaki Tormla birlikte içeriye gitti ve koltuğa oturdu. "Çizgi filim izlemek ister misin~?"
Cevap belliydi. "Eveeeet!!" gülümsedi tord. Ardından eline kumandayı aldı ve çizgifilim kanalı açtı.
Torm torda yaslanarak izlemeye başladı. Aslında..tordun planı çizgifilimle tormu oyalayıp iş yapmaya devam etmekti. Ama..eh. Onunla birlikte izlemeye başladı.
...
Birkaç saattir koltukta, tormla birlikte uyuyordu tord. Ne ara uyuya kalmıştı?..
Üstünde uyuyan tormu kucağına aldı ve ayağa kalktı. odasına götürdü.
Yavaşça yatağına yatırdı ve üstünü örttükten sonra yanağından hafifçe öptü.
Mutfağa gittiği gibi birşey ile karşılaştı. Gül? Masanın üstünde bir adet gül vardı.
Masaya yakalştı ve eline gülü aldı. O sırada gülün altındaki notunda farketmişti. 'Arkana bak.'
Tord ilk başta 'ne?' dercesine düşündü. Ardından arkasını döndü. Karşısında, elinde kocaman bir demet gül ve öbür elinde de çikolata tutan Tom'u gördü. Baya şaşkındı.
"Tom?"
"İyi bir haberim var. İşe kabul edildim~ ve böyle bir süpriz yapmak istedim~!"
Tord gülümseyerek tom'a baktı ve sıkıca sarıldı. "Yha sen harbi beni deli ediceksin tommie~!"
Sarılışına karşılık verdi tom.
...
«Keşke herşey eskisi gibi olsa»
...
Selam~
LGS ye 3 ay kalmışken senin burada ne işin var Beyza? Ne blem amk
Sıkıldım ve yazmaya başladım. Ve sanırım yazıcam. Yb atıcam. :3
Yey!
(Uhm...ş-şey..buraya bir yıldız bırakır mısın? ^w^' )⭐❤