Hawaii'de Bir Hafta

867 46 5
                                    

 "Sence de evlilik için çok erken değil mi? Yani Zayn'i gerçekten sevdiğimi biliyorsun ama yalnızca iki yıldır birliktesiniz!" dememle Grace ve Lisa'nın ters bakışlarının bu ay -tam söylemek gerekirse Grace Zayn'le nişanlandığından beri- zilyonuncu kez bana çevrilmesi bir oldu.

  "Bunu konuşmuştuk Bells! En azından düğün haftasında çeneni kapayacağına dair söz vermiştin." diye isyan etti Lisa. 

   "Biliyorum ama kendimi tutamıyorum! O hıyarın -ah hadi ama iki buçuk yıl önce "her erkeğin içinde bir hıyar gizlidir, sadece bazıları kapatıcı kullanır" diyen sanki bendim Grace- senin kalbini kırması düşüncesi beni üzüyor." diye ciyakladım, Grace bana doğru ilerleyip bana sarıldı ve her seferinde olduğu gibi "Böyle bir şey olmayacak endişelenme ayrıca olsa bile şu anki mutluluğuma değer inan bana." dedi.

   Grace'in gerçekten mutlu olduğunu görmemek için kör olmak gerekirdi, Zayn'i her gördüğünde parlayan gözleri ve kızaran yanaklarıyla adeta "MUTLUYUM LANET OLSUN" diye bağırıyordu.

    "Pekala, pes ediyorum ama seni kırarsa burada olacağımı unutma." dedikten sonra ağzıma hayali bir fermuar çektim.

   Aradan iki dakika geçmemişti ki Lisa "Bu ruj benim tenime yakışıyor mu?" diyerek sessizliği bozdu. Güzel olduğu halde kendini ölesiye çirkin bulan arkadaşımın havaalanının tuvaletindeki aynaya yansıyan görüntüsüne baktım ve gözlerimi devirerek "İngiltere'ye döner dönmez seni bir psikologa götüreceğim Lisa! Kapa çeneni ve güzel olduğunu kabul et!" diye bağırdıktan sonra yansımam ister istemez kendi yansımama kaydı: Sıradan kahverengi saçlarım ve aynı renkteki gözlerimle hiçbir güzellik tanımına uymadığıma emindim.

 "Pekala, ben hazırım, gidip Zayn'i bulalım!" dedi Grace, Zayn derken bile sesindeki aşkı hissedebiliyordunuz. 

  Grace en önde, Lisa ortada ve ben en arkada olmak üzere yürürken "Ve düğününüzü yapmak için neden dünyanın öbür ucunu seçtiğinize de akıl erdiremiyorum." dedim düğünlerinin yeri belirlendiğinden beri bininci kez.

 "Bella, şimdi 'Ben Bir Şey Söyleyeceğim ve Sen De Onu Yapacaksın' adını verdiğim küçük bir oyun oynacağız," dedi Lisa. "Bir, Hawaii'de olmanın tadını çıkar ve iki, tanrı aşkına sızlanmayı kes artık!"

Hawaii'de Bir HaftaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin