2.rész

440 21 0
                                    

~Yoongi szemszöge~

Már lassan 4 órája annak hogy hazahoztam az új játékszeremet...de még mindíg alszik. Nem hittem volna hogy ilyen sokáig ki lesz ütve a drága...
Volt időm gondolkozni hogy mégis hogyan fogom én kiszedni azt a foltot a kabátomból de olyan fáradt voltam hogy elnyomott az álom.
Nem tudtam sokáig aludni ugyanis csörgött a telefonom. Valami hülye Telenoros faszság volt az...szoval le is tettem. Hát hogy képzelik ezek hogy felkeltik az embert??
Kimentem a konyhába és ittam egy kávét. Eléggé untam már a fejem szóval gondoltam, megnézem magamnak ezt a szépséget a szobájában. Ott aludt egyemmeg összekuporodva. Basszus majdnem elfelejtettem kikötözni! Mi lett volna ha hamarabb felkel??
Próbáltam kikötözni de nem tudtam, a kabátja útban volt. Meg úgy minden....
Túl sokat takartak el belőle. Levettem róla a sálat aztán a kabátot. Úristenem de aranyooooos~~~ Olyan kis piciiike ez a fiiiiú~~ Levettem a pulcsiját...és....az a test! Hát mit ne mondjak...még nem volt soha ilyen szexi játékszerem. Nem tudtam magam türtőztetni úgyhogy szépen lassan levettem róla a cipőt meg a nadrágot. Ennek a palinak még a combja is szexi!! Eszembe jutott hogy ha már itt tartok akkor le is fürdethetném ugyhogy nem sokáig gondolkoztam ezen, már mentem is a fürdőbe. Szépen belefektetten a kádba és elkezdtem engedni a vizet, de akkor megláttam hogy rajta hagytam az alsónadrágját így hát gyorsan levettem róla azt a fölösleges ruhadarabot. Nem mondom...kicsit meglepődtem azon a nagy méreten...de úgyis ő lesz alul szóval nincs gond. Szép lassan folyattam a vizet arra a kidolgozott felsőtestére újból. Elővettem a tusfürdőmet és alaposan lemostam őt. Egyre lejjebb érve, nehezebben vettem levegőt. Felpillantottam arcára és csak néztem őt. Végigmértem arca minden egyes szegletét, és egyre jobban felizgultam rá. Szépen lassan kezemmel végigsimítottam hasán de annál jobban kívántam őt. Észbe kaptam és gyorsan leöblítettem habos testét. Kiemeltem őt és megtöröltem. Bevittem a szobájába és a szekrényén van egy hatalmas tükör amiben megláttam magunkat. Uramatyám...milyen jó segge van már!!! Szépen lassan rámarkoltam és megcsapkodtam párszor, mire érezni kezdtem egyre jobban a feszítő érzést nadrágomban. Lefektettem az ágyába és kikötöztem. Kinyitottam az ablakot kicsit, hogy jobb levegő legyen idebent. Ahogyan a lemenő nap sugarai megvilágították a szobát, még kívánatosabbnak tűnt ez a kerekseggű csoda. Már nemtudom hanyadszor vezettem végig tekintetemet ezen a gyönyörű testen, de minél tovább néztem, annál jobban felizgultam. Fogtam magam és kiviharzottam a szobából. Én ezt nem bírom! Csak a puszta látványától feláll! Ahh kikészít ez a fiú már most!! Ha már kellőképpen állok...akkor igazán kielégíthetném magam, szóval be is mentem a szobába és befeküdtem az ágyamba. Elővettem a síkosítót az éjjeliszekrényből, nyomtam egy keveset a tenyerembe és szépen lassan rámarkoltam már régóta álló farkamra. Olyan kellemes érzés volt. A szobában alvó fiúról fantáziálgattam, így egyre gyorsabban mozgatva kezemet már néha meg-meg ránduló farkamon. Orgazmus közeli állapotban voltam, mikor meghallottam egy eléggé magas hangú kiáltást a másik szobából. Magamban elkezdtem szidni hogy még is miért nem tudott volna várni 1 percet! Csak 1 percet!! Gyorsan felkaptam fekete pólómat, ami vagy 2 számmal nagyobb volt nálam, de most nagyon hidegen hagyott, ugyanis féltem hogy valami baja eshetett vagy hogy egyáltalán mi történhetett vele.
Óvatosan benyitottam de nem láttam sok mindent mert már majdnem lement a nap, így alig volt fény az így is sötét szobában. Közelebb akartam lépni az ágyhoz míg ő nem mert idenézni, de a huzat miatt úgy becsapódott az ajtó mögöttem hogy még én is megijedtem. Idenézett ijedtében és elakadt a szava. Tátva volt a szája, mintha mondani akarna valamit de meg sem szólalt. Leültem az ágyra és óvatosan felnevetve megszólaltam..
-Azthittem kiugrik a szivem a helyéről, úgy becsapta a huzat az ajtót mögöttem.
-Ahaa...
Na hát vele se lesz könnyű elkezdeni beszélgetni...
-Ömm...fázol?
-Hát, ja.
Úgy mondta hogy összehúzta magát amennyire csak tudta.
Fölé térdeltem és kezeimmel megtartottam magam feje mellett, úgy néztem a szemébe....

------------------------------------

Hello
Itt is lennék a következő résszel♡♡
Ha tetszett vote-oljatok♡♡♡

Bye

-Don't wanna lose u...[Yoonmin ff.]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang