4.rész

274 15 4
                                    

~Yoongi szemszöge~

Ez a vénasszon a szomszédban...ahj pont ilyenkor kell zavarnia. Most hogy így belegondolok, nem is tudtam hogy van kutyája. Na mindegy...
Eléggé fasz lohasztó volt ez a nő úgyhogy aludtam pár órát majd felkeltem és kimentem a konyhába valami kajáért.
Hirtelen megint majd szívinfarktust kaptam, amikor egy fura hangra lettem figyelmes...
Gyorsan kimentem a nappaliba megnézni és rájöttem hogy a fiúnak a telefonja volt az. Írtak neki. Nem akartam hogy csak így, mintha a sajátom lenne, megnézni a telóját, de hát érdekelt, hogy mégis ki a faszom ír neki hajnali 2 kor. Valami Taehyung volt az. "Szia Jimin. Nincs kedved eljönni velem a könyvtárba valamikor? Bocsi hogy csak így lerohanlak ezzel, gondolom tanulsz a szünetben ezerrel. De azért gondold át hátha. Szia"
Ezek szerint akkor Jimin a neve. Jut eszembe, volt még más is a zsebében. Egy irattartó volt amiből ki is olvastam szépen hogy Park Jiminnek hívják és 18 éves lett most októberben. Úristen ilyen fiatal? Azthittem 22 körül van, mint én.
De amugy ez a Teahyung az osztálytársa lehet? Vagyis remélem hogy az, és nem pedig a pasija.
A kis kerekseggű szobája felé vettem az irányt. Amikor halkan besurrantam, megcsapott a fagyos, hideg szél ami bejött az ablakon. Meg akartam simítani a rettenetesen puha bőrét, de még hozzá se értem de láttam ahogy remeg. Hirtelen felpattantam az ágyról és oda rohantam az ablakhoz és úgy bebasztam, csoda hogy nem esett ki...
Mire megfordultam már össze volt kuporodva (már amennyire össze tudott, hiszen ki volt kötve). Csak bámult rám. El fordította a fejét. Mintha meg akart volna szünni létezni.
Kimentem a konyhába és feltettem a vizet forrni. Elővettem pár teafiltert majd a már elkészült vizet két bögrébe öntöttem. Elindultam a szobába de akkor megláttam hogy el aludt. A teát letettem a kis szekrényre majd az ágyához sétáltam. Meg fogtam a takarót és rendesen be takartam vele majd meg simítottam az arcát. Már nem volt olyan hideg a bőre, mint ezelőtt. Felálltam és a szobámba mentem. Bebújtam az ágyba és egy kis idő után már aludtam is.

~Jimin szemszöge~

Nagy csapódásra riadtam fel, becsukta az ablakot hál' istennek. Meg ilyedtem tőle mert számomra teljesen kiszámíthatatlannak tűnik. A fejem el fodítottam. Nem akartam rá nézni. Hirtelen felállt és elhagyta a szobát, engem pedig magával rántott az álom.

(Másnap reggel)

Reggel nagy kopácsolásra keltem fel. Gondolom a szomszéd épp valamit szögel a falba, remek. Ott feküdtem és elkezdtem gondolkozni az életemen mikor feltűnk hogy nem vagyok kikötözve. Arra jutottam, hogy elraboltak engem, azt sem tudom hol vagyok. Yoongi ekkor ébredhetett fel, ugyanis hallottam, hogy megnyitotta a zuhanyt. Fogalmam sincs mióta vagyok itt, csak azt tudom, hogy éhes vagyok.
Pár perccel később végezhetett is, aztán bejött a szobámba. Úgy tettem mint aki alszik mikor halottam hogy közeledik felém. Megfogta a tálcát amin a tea volt majd kiment. Hallottam ahogy beteszi a mikróba megmelegíteni őket. 1-2 perc múlva vissza is jött majd egy hangos jóreggeltet mondott amitől megijedtem. Nagyon megilyedtem, hirtelen felültem az ágyban. Riadtan ránéztem majd el is fordultam tőle, hiszen féltem. Vajon megöl majd? Ezek a gondolatok jártak a fejemben amikoris...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Don't wanna lose u...[Yoonmin ff.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin