Oh Sehun, yüz yıllardır WolfTeeth büyücülük bölümünde eğitim görüp büyücülük dünyasında ses getirmiş güç ve köklü bir ailenin yedinci nesil en küçük alfa üyesidir. Küçüklüğünden beri tıpkı ailesi gibi WolfTeeth'in öğretileri ile büyümüş ve okula gitmeden eğitimine başlamıştır.
Tıpkı her Oh ailesi ferdi gibi, okula bağladığında bu erken eğitimin faydalarını kullanıp okulun en başarılı öğrencilerinden biri olmuştur.
On altı yaşına geldiğinde bölüm seçimi için seçmen şapkayı kafasına taktığında, seçmen şapkadan saniyeler içinde ailesinin kanını donduran şu sözler duyuldu:
"RavenCrown!"
Yüz yıllardır her aile ferdinin WolfTeeth bölümüne gittiği Oh ailesinin en küçük üyesi Oh Sehun, karanlık ve kötülük yönüyle bilinen RavenCrown bölümüne, sakince geçip yerine otururken büyük salonu büyük bir sessizlik kaplamıştı.
Oh Sehun ve seçmen şapka dışında oradaki herkes şaşkınlıktan adeta donmuştu.
-------
WOLFTEETH BÜYÜCÜLÜK BÖLÜMÜ
Simgesi : Kurt
Rengi : Kırmızı
Elementi : Ateş
Özellikleri : Sadakat, Takım ruhu, Cesaret, Azim, Tutku, Özgürlük, Atılganlık.
BUTTERFLYWING BÜYÜCÜLÜK BÖLÜMÜ
Simgesi : Kelebek
Rengi : Beyaz
Elementi : Su
Özellikleri : Zarafet, Denge, Dönüşüm/Değişim , Uyum, İstikrar, Yaratıcılık, Temiz/Kirli
OWLEYE BÜYÜCÜLÜK BÖLÜMÜ
Simgesi : Baykuş
Rengi : Mavi
Elementi : Toprak
Özellikleri : Bilgelik, Anlayış, Sakinlik, Yıkım, Güven, Sezgi, Düzen
RAVENCROWN BÜYÜCÜLÜK BÖLÜMÜ
Simgesi : Kuzgun
Rengi : Mor
Elementi : Hava
Özellikleri : Zeka, Öğrenme, Yıkım, Gizem, Köprü, Azim, Asalet
--------
"Kurduğunuz sistemi ateşe vereceğim ve küllerinden yeni bir dünya yaratacağım!"
--------
BÖÖÖÖÖÖ!!!!
Harry Potter evreni x Omegaverse harmanı bir hikaye ile karşınızdayım. Hikaye texting olacak. 20 bölümde temiz bitireceğim.
Hikaye beklediğiniz gibi gitmeyebilir ama bence hoş olacak 😄😄😄.
Mütüşmel kapak için HunhanistNoona ma teşkürler 😍😍😍😍.
Eğlenmenize bakın 😂.22 - KiyomiKaizoku
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAVENHEART
FanfictionOh Sehun, yüz yıllardır WolfTeeth büyücülük bölümünde eğitim görüp büyücülük dünyasında ses getirmiş güç ve köklü bir ailenin yedinci nesil en küçük alfa üyesidir. Küçüklüğünden beri tıpkı annesi ve babası gibi WolfTeeth'in öğretileri ile büyümüş ve...