Cidden hiç eve gitmek istemiyordum. Bu yüzden Victoria'ya gittim. Evleri saray gibiydi bazen kaybolacağım diye korkuyordum.
Kapıyı çaldım, hizmetçileri Mrs Alice (bayan kelimesini kullanmak istemiyorum) kapıyı açtı.
-size odasına kadar eşlik etmemi ister misiniz Miss Hiprell?- bana allison diyebilirsiniz ve.. gerek yok.
Merdivenleri koşa koşa çıktım ve odaya girdim. Victoria aynanın önünde makyaj yapıyormuş. Kapıyı aniden açmamla eyelinerı yüzünün dışına doğru taştı.
-hey! Size kaç kere dedim. Kapıyı tıklamadan... Aa Ally hoş geldin.
-seni kokoş sürtük evdeyken de mi makyaj yapıyorsun?
- hayır, canlı yayın açacağım ve.. belki Louis de gelir
Kıkırdadım.-Eğer benim hesabımdan açarsak elbette gelir.
- tabii ki! Bunu niye düşünmedim
Telefonuyla hesabıma giriş yaptık ve yayını açar açmaz ilk gelen kişi Louis'ti. Victoria neredeyse kalp krizi geçiriyordu.
Fısıldayarak;
-victoria, sakin olmayı dene.Birkaç dakika sonra yayında 39 kişi vardı. Yaklaşık yarım saat boyunca yayın yaptık ve Victoria yayında Louis'in olduğunu bildiği için güzel çıktığı açıyı hiç değiştirmiyordu.
Yayını kapattık ve kendi telefonumu elime aldım. Instagrama girmeden bildirimlere baktım;
shawnmendes seni takip etmek istiyor.Olamaz! Bu ciddi mi?
O an ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim ve Victoria'yı daha iyi anladım. Ellerim titreyerek kabul ettim ve geri takip ettim. Hesabı açık olduğu için hemen fotoğraflarına bakmaya başladım. Cidden fazla şapsal şeyler paylaşmıştı. 22 paylaşımdan 18i ifşaydı. Geriye kalan 4 fotoğraf ise annesinin zorla çektirdiği fotoğraflar olmalıydı. 4 fotoğrafın 2si gitarlaydı birinde haberi yokmuş gibi çekilmişti diğerindeyse kameraya kocaman gülümsüyordu. Bu fotoğraf cidden hoşuma gitmişti. Hemen ss aldım. Dalmışım, 37 yeni beğeni ve 3 yorum gelmiş ve hepsi Mendes'ten. Çıldırmak üzereyim. İfşalarımı arşivlemeliydim. Hemen yorumları okumaya başladım. İlk yorum Victoria ile saçma pozlar verdiğimiz bir fotoğraftı yorum ise:
"Benimle ifşa konusunda yarışamazsın"yanıtladım;
"Hesabına baktım da.. sana katılıyorum."2. Yorumunu geçen sene okulun kapandığı gün okula doğru orta parmak çektiğim fotoğrafa yapmıştı:
"Bu pozu karne günü çekileceğim fotoğrafta kullanabilir miyim?😂😂😂"
Yanıtladım;
Elbette.
Son yorumu okumak için fotoğrafa gittim. Louis ile onun okul takımının kaptanı olmasını kutlamak için gittiğimiz sahil kafesinde çekilmiştik. Kefenin led ışıkları sayesinde gayet fotojenik çıkmıştım.
Yorum ise şuydu:Bu cidden i k o n i k
Yorumu beğenmekle yetindim çünkü saat 00:49du ve uykum gelmişti. Victoria'nın puf üzerinde uyuya kaldığını gördüm ve üstünü örttüm.
Eğer bu saatte eve gidersem mükemmel ebeveynlerimin dırdırını çekmek zorunda kalacaktım. Bu yüzden dırdırı sabaha ertelemenin çok daha iyi olacağını düşünüp Victoria'nın yatağına kıvrıldım. Üstümde hala okul formam vardı ve değiştirmeye cidden üşeniyordum. Tam gözlerimi kapayacaktım ki aklıma ss aldığım fotoğraf geldi. Fazla ergence gelebilir ama uyumadan önce gördüğüm son yüzün onun yüzü olmasını istedim. Aynı zamanda Lana del rey playlistimi açıp kulaklığımı taktım. Galeriden screenshots kısmına girip fotoğrafı buldum Fotoğrafını yüzüne doğru zoomladım ve çene kemiklerini baş parmağımla okşadım. Şarkının bitmesiyle de uykuya daldım.