Un an. Un an de depresie. Un an plin de alcool și țigări. Un an cu droguri. Un an în care am facut vizite și la secția de poliție. Și toate astea de ce sau întâmplat? Din cauza lui! Din cauza lui am avut parte de depresia asta. El acum fiind cu familia sa și copilul luu și a lui Meghan. Și când mă gândesc la idioata aia. A venit și a stricat totul. Bine, o înțeleg că are copil de la el și trebuia să-i spună, dar pentru ce trebuia să-mi dea privirea aia urâtă și tonul pițigăiat ce o face cu aere de divă.
Stau și-mi pierd timpul. Nu fac nimic. Doar aștept să vină Iza. Iza e eroul meu. Ea m-a scos din depresie. Ea m-a ajutat când am avut nevoie. Mi-a oferit o prietenie de care niciodată n-am avut parte. Mă bucura faptul că suntem împreună. Ne ajutăm reciproc. Eu ii ofer un cămin, iar ea... aduce bani în casă. Da, recunosc. De atunci de când am plecat de la Froy nu am mai lucrat nicăieri. Pur și simplu nu aveam puteri. Nu eram în toate apele. Dar ce a fost a trecut. Nu vreau sa-mi aduc aminte de trecut și nici n-am de gând.
Aud ușa apartamentului cum se deschide semn că Iza a venit.
- Anna! Sunt acasă!
Ies că o nebuna din camera și îi sar în brațe, cazand împreună cu ea jos.
- Mi-a fost dor de tine.
- Și mie, nebuno!
- Iza... ce spui daca...
- Dacă ce?
- M-am gandit sa imi caut o slujbă. Ce spui?
- Desigur,te vei putea ocupa cu ceva și nu-ți vei mai aminti de idiotul ăla. Plus la asta vom putea cumpara mai multe dulciuri pe salariul tau!
- Așa și am știut că o să spui.
Incepem să radem amândouă. Avea dreptate! Nu mă voi gândi în continuu la el, îl voi putea uita.... cu timpul.
Iată volumul doi!!! Sper ca vă place primul capitol. Lăsați o steluță și un comm pentru next. La 3 steluțe pun next❤. Pupici💋💋
CITEȘTI
The Daddy volumul doi
Teen FictionContinuarea unei povești de dragoste și pasiune între cele două persoane. Pentru a afla despre ce este vorba cititi volumul întâi. Cartea conține scene sexuale. +18 ‼‼