- Anna...
- Froy.. te rog. Nu complica... Eu plec... ne vom preface ca întâlnirea asta nu a avut loc.
Vreau sa ies pe ușa dar o mână mă trage înapoi. Cunosc mâna asta. Atingerea lui care îmi dă fiori prin tot corpul.
- Anna trebuie să vorbim.
- Nu avem despre ce vorbi! Du-te la soția și copilul tău.
- Anna taci odată și asculta- ma! Nu am nici-un copil și niciodată nu am avut.
- Nu minți! Meghan a venit în ziua aia! Crezi că nu am auzit despre ce ați vorbit?
- Anna, ea nu a spus adevarul. Vroia doar să mă aducă înapoi. Pentru asta a spus tâmpenie cu copilul, ea nicodată nu a fost însărcinată.
- Iarăși spui minciuni!
- Anna vorbesc serios.
- Oricum! A trecut un an! Un an blestemat în care am tot plâns! De ce nu mai căutat? De ce nu mi-ai spus asta mai înainte?!
- Anna, eu....
- Tu nimic! Tu întotdeauna nimic!
- Gata! Liniștește te! Acum răspunde-mi la o întrebare. Pentru ce ai venit aici?
- Am vrut să-mi caut o slujbă.
- Poți spune că ai găsit-o.
- Nici să nu te gândești! După toate astea să lucrez pentru tine?
- Anna, asta tot e în trecut. Uităm, trecem peste asta. Oricum sunt sigur că ai nevoie să lucrezi. - are dreptate. Am nevoie de bani. Nu pot toată viața să nu fac nimic.
- Bine...
- Perfect! Poți începe de acum munca.
- Acum? Dar nici nu am lucrurile necesare.
- Ai totul la locul lui. Lipsești doar tu.
Froy mă ia de mâna și mă trage în hol. Nu pot să-mi retrag mâna oricât de mult aș vrea. Sunt prea atrasă de el. Băiatul ăsta, sau mai probabil bărbatul ăsta mă face să mă simt diferit în preajma lui. Nu pot reda acest sentiment pe care îl simt pentru el chiar dacă a trecut ceva timp.
- Doamna Mcheidze, sunteti liberă. Deja v-am găsit o înlocuitoare.
- Va sunt recunoscătoare domnule! Sper sa fiți bine. Mi-a fost plăcerea să muncesc pentru dumneavoastră. La revedere!
- O zi bună! - se cunosc de mult timp dacă vorbesc așa puțin mai familiar după cum mi s-a parut mie. - Iată locul tau de muncă Anna.
- Te rog nu mă mai numi Anna. Spune-mi domnișoara Anna. Totuși sunt la locul de muncă.
- Cum spui tu. Eu sunt în biroul meu. Dacă ai vre-o întrebare poți să te adresezi.
- Multumesc domnule!
- Cu cea mai mare plăcere! - Are o fată destul de perversa. Din experiența mea fața asta o are atunci când își imaginează tot felul de perversiuni. Doar gândul la asta mă face să vomit.
----------------------------------------------------
Ziua trece rapid. Imi iau puținele lucruri pe care le am și pornesc spre ascensor.
- Domnișoara Anna. - Froy, adică domnul Froy intră în ascensor. Fiorii își fac apariția pe spinarea mea.
- Domnule Gray.
Stăm într-o liniște profundă și stânjenitoare. Ușile ascensorului se deschid, cu pași repezi ies și pornesc spre stația de autobuze.- Domnișoara Anna!
- Vă ascult..
- Ce ați spune dacă v-as conduce eu acasă?
- Nu e nevoie. Ajung singură.
- Totuși insist.
Are o privire blândă dar în același timp poruncitoare.
Cad de acord iar el mă conduce până la masina sa. Drumul decurge liniștit. Și în sfârșit ajung acasă. Îi multumesc politicos și ies din mașină. Mă pornesc spre ușa casei.
- Noapte bună domnișoara Anna!
- Și ți... Dumneavoastră domnule Gray..
CITEȘTI
The Daddy volumul doi
Ficção AdolescenteContinuarea unei povești de dragoste și pasiune între cele două persoane. Pentru a afla despre ce este vorba cititi volumul întâi. Cartea conține scene sexuale. +18 ‼‼