Capitolul 10

3.9K 107 5
                                    


Razele soarelui mă trezesc dimineata. Amintirile de ieri îmi revin in minte ceea ce ma face sa zambesc. Da, stiu, zambesc ca o proastă dimineata.Ce pot sa spun. In sfarsit simt ca sunt fericita. Chiar daca el nu a fost în stare să-mi spuna ca ma iubeste, cum am spus-o si eu, sunt fericita. O să vina timpul să-mi spuna si el acele 2 cuvinte, sper.

Cobor din pat, incerc sa mă coborb din pat dar un braț ma trage înapoi.

-Unde pleci asa devreme?ma intreaba cu ochii inchisi si cu o urma de bucurie in glasul lui.

-La munca.spun linistita.

-Poate chiulesti o zi?

-Aș vrea eu, dar seful o sa se supere daca nu voi veni.spun făcând referire la el.

-Crede-ma,nici el astazi nu va merge sa lucreze. Și-a luat liber.

-Ești atât de sigur?il intreb chicotind.

-Mai mult ca niciodata.

Mă trage spre el, ma saruta usor pe buze, iar urmatoarele 15 minute stăm îmbrățișați in pat.

-Cred că ar trebui sa plec la baie.spun in soapta la urechea sa.

-De ce?

-Vreau să merg la Iza. Cred ca isi face griji pentru mine. Nici macar nu am sunat-o.

-Poți să iai telefonul meu.

-Trebuiesa ii vorbesc in fata. Să-i explic situatia ca voi sta la tine.

-Poate o inviti aici? Nu vreau sa te las sa pleci.spune cu un glas de copil cărui nu ii dai o bomboana.

-De fapt ar fi o idee buna. O sa faci cunostinta cu ea.spun zâmbind subtil.

The Daddy volumul doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum