Capitolul 8

4.1K 106 3
                                    

Ies din dușul fierbinte și ma șterg cu un prosop. Am avut nevoie puțin să mă relaxez și să uit pe o clipă toată situația asta.

Ies din baie și dau de un Froy zâmbitor.

-S-a întâmplat ceva?  întreb puțin confuză de bucuria lui, fiindcă în mai puțin de 30 minute i-am refuzat să facem sex.

-Păi m-am gândit că vrei să luăm cina undeva, sau poate să mergem la un film...

-Păi, un film ar fi bine. Acasă.spun. În acest an chiar nu am mai vizionat un film, dar nu vreau sa ies din casa, sunt prea obosită să mai merg undeva.

-Ok. Ce film?  ma întreabă cu zambetul lui perfect pe față.

-La alegerea ta. spun după câteva secunde. Vreau sa vad ce film o să aleagă. Unul romantic, o comedie, ceva horror sau acțiune.

Se îndepărtează spre camera alăturată. Cel mai probabil, dacă nu ma îndoiesc, spre birou. Vine cu laptopul și se așează pe pat făcându-mi semn să ma alătur. În timp ce caută un film potrivit nu pot să nu ma uit la el. Ochi perfecți, nas perfect, buze perfecte, absolut totul perfect. Pentru ce îi trebuiesc eu dacă poate să agațe orice divă ar dori. Dacă vrea poate și mai multe, una în fiecare zi. Oricum se va sătura de mine, se va plictisi. Iar apoi el cu o curvă prin club, eu acasă plângând. Tipic fetelor ce se îndrăgostesc de băieții răi. Da. Fetelor ce se îndrăgostesc. Sunt o fată ce s-a îndrăgostit de un bou care o va răni, pardon, care a rănito deja, dar ea cât de proastă e iarăși e cu el.

-Anna?  sunt trezită din mica mea tranșă de vocea lui. Ești bine?  mă întreabă din nou.

-Ăm, da, scuze. M-au luat gândurile.

-Cum ar fi..?

-Nimic important. Mai bine spune-mi ce film ai găsit. încerc să schimb subiectul.

-O comedie!  spune cu un zâmbet larg pe față.

Următoarea oră am stat și am râs cât ne ținea gura. Nu pot să spun că Froy alege filme neinteresante, aș minți.

Pe la sfârșitul filmului am observat că se uita insistent la mine. Se apropie puțin de mine, privirea coborând spre buzele mele. Nu face nici-o mișcare parca așteptând aprobarea. Cred ca i-au intrat regulile în cap. Ma apropii la rândul meu puțin de el apoi el ia inițiativa presându-si buzele de ale mele. Recunosc ca am dus dorul gustul buzelor sale, și nu numai. Dintr-o mișcare mă urcă pe el. Laptopul îl dă de o parte să nu ne încurce. Ma trage de ceafă înspre el, adâncind sărutul.

-Te iubesc. spun printre nenumăratele gâfâieli.

-Ce-ai spus?  mă întreabă oprindu-se din a mă săruta.

-Am spus te iubesc.

The Daddy volumul doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum