Capitolul 7

4.1K 106 1
                                    

-Nu am de gând să îndeplinesc regulile tale. Eu aici fac regulile!

-Păi dacă vrei sa rămân va trebui să respecți și opinia mea și regulile mele!

-Spune-le!  Să te aud.

-În primul rând fac ce vreau.

- Adică ce vrei?  ma întreabă confuz, ca întotdeauna.

-Ies la plimbare când vreau, ma intalnesc cu cine vreau și așa mai departe.

-Aici o să te contra..

-Stai!  Nu spune nimic, îl întrerup, vei spune la urmă. În al doilea rând voi merge la muncă. Pot să ma intalnesc cu prietena mea. Și cel mai important nu sunt jucaria ta sexuală. Nu ma folosești când ai doar necesitățile tale. Intrebi daca am dispoziție, daca ma doare ceva.

-Dispoziție?  Tu vorbești serios?  pufnește el. Nu am de gând să te intreb dacă vrei sau nu. Pentru ce să te mai țin aici dacă nu vrei sa imi împlinești poftele?

-Atunci, pa! spun și dau să ies pe ușa.

-Ce crezi ca faci?!

-Ma duc acasă. Nu vezi?

-Vrei sa aibă de suferit fetișcana aia?

-N-ai de cât. Ea nu-mi este rudă, prietenă sau vre-o cunoscută.

-Ok! imi dau seama că este de acord cu toate regulile puse de mine dar oricum îl întreb.

-Ce ok?

-Accept toate regulile astea. Doar rămâi.

-Camera mea unde e? îl întreb rapid pentru a nu se răzgândi.

-Mai ții minte unde e camera mea?  Acolo e și a ta.

-Nu pot să am o camera aparte? îl întreb, chiar nu aș vrea să stau cu el.

-Nu, vei sta cu mine.

-Haide măcar la mine acasă să-mi iau lucrurile.

-N-ai nevoie de nimic. Îți vom cumpăra totul. spune în timp ce ne îndreptăm spre dormitorul lui, adică al nostru.

-Pot măcar să-mi iau rămas bun de la o prietenă? îl întreb când deja intrăm în cameră.

-O să ai timp să o vezi și mâine sau poimâine. Acum vin-o încoace. Mi-a fost prea dor de tine.

Ma trage în brațele lui puternice. Timp de un an s-a făcut mult mai solid și puternic. Umerii sau făcuți mai lați iar bicepșii considerabil mai mari.

Depune câte un sărut pe fiecare părticică din piele. Sinceră să fiu mi-a fost dor de saruturile sale. Moi, umede și gingașe. Cu pași mici dar rapizi ne îndreptăm spre pat. Știu ce dorește. Nu vreau sa ma las așa. O să fie prea ușor pentru el. Trebuie să-i explic odată și să înțeleagă că nu are toată puterea asupra mea și nu poate face cu mine tot ce dorește și când dorește.

-Una din regulile mele. Când nu vreau eu nu o facem. Iar eu acum nu vreau. spun prin gemetele abia auzite.

-Serios?  Chiar acum ți-ai amintit de idioatele celea de reguli?

-Da!  Și ar fi bine să le respecți. Eu plec să fac o baie. spun și ies din cameră înaintând spre baie. Poate acum cu încetul va înțelege că în lumea asta nu poate să facă ce dorește și când dorește. Sper sa țină cont de asta...

The Daddy volumul doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum