TATLI ÖKÜZÜM

117 0 1
                                    

Sabah kalktığımda pazartesi gününe sayıyordum.Yine okul günü.Hemen üstümü giyindim ve aşağıya indim annem kahvaltıyı hazırlayıp işe gitmişti.Tam bir İşkolik.Okula yeni biri gelecekti.Nerden bildiğimi sorarsanız.Okul bizim.Bu yüzdende okulun en popisiyim.Telefonumu ve anahtarımıda alıp evden çıktım.Her zamanki gibi önümde ayı gibi şöförüm ve servisim duruyordu.Ne servis ama.Sanırım annem beni hala beş yaşında zannediyordu.Bu yüzden annemin gözünde hep küçük kalacaktım. Sonunda servisine bindim.Yine o yavşak herif bana bakıyordu.Gözlerimi devirerek telefonumu çıkardım.Servisin durmasıyla aşağı indim.Hemen en yakın arkadaşım olan Damla gelip bana sarıldı.Bugün hiç havamda olmadığımdan onu başımdan savdım.Ama birşey dikkatimi çekmişti.Bütün gözler bana değil de arkamdaki kişiye bakıyordu.Merakla arkamı döndüm.Karşımda bir taş duruyordu.Ne Taşı resmen METEOR.Aslında bütün erkeklerin gözü benden başkasına bakmazdı fakat Meteor bana değilde okulu inceliyordu.Onunla tanışmak için yanına giderken sürtüklere sert bir bakış attım.Yanına gittiğimde hala okula bakıyordu.Bunu bir başkası görse hiç okul görmemiş sanırdı."Merhaba ben Simay"diyerek elini uzattım.Bana ifazdesizce bakıyordu.Bozularak elimi indirirken yeni farketmiş olmalı ki hemen elimi tutarak "Bende Rüzgar Taş" dedi.İçimden soyadının hakkını vermiş olduğunu düşündüm."Güzel okulmuş"dedi.Bende hemen"Okul benim aileme ait"dedim.Bana Piç smile attı ve"Seninle iyi anlaşacağız"dedi ve yanımdan uzaklaştı.Koşar adımlarla sınıfa girdim ve sıramdaki şahısın Rüzgar olduğunu gordum.Sıranın yanına geldiğimde"Burası benim Sıram"dedim.Rüzgar yine aynı sırıtışla bana"Okul sana ait olabilir ama sıranın sana ait olduğunu göstermez"diyerek bana lafı soktu.Elbette bunu altında kalmayacaktım.Sırıtarak yanına gectim.Bana şaşkınlıkla bakıyordu sanırım hemen laf sokacak diye düşünüyordu. Ama elbette o lafı götüne sokacaktım.Simay Gün'e laf sokmak neymiş görecekti.

TATLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin