Uyandığımda nerde olduğumu bilmiyordum.İçime bir korku düşmüştü. Etrafıma baktığımda odanın her tarafı simsiyahtı.Büyük ihtimalle burası bir erkek odasıydı.Aşağıdan yaklaşan ayak giderek artıyordu.Kapı açıldığında karşımda Meteorum duruyordu.Şok içinde Rüzgar'a baktım.Rüzgar aynı sırıtışla bana bakıyordu.Ona en sikici bakışımı attım."Uyandın mı" dedi.Tam ona cevap verecekken bana "prenses"dediği aklıma geldi.Ne yani beni seviyormuydu?Bir ÖKÜZÜN kalbi varmıydı ki beni sevebilecekti.Bende kızgınca "Beni niye evine getiriyorsun gerizekalı,salak,pislik ne reden bileceğim beni altmış yedi yerimden bıçaklayıp denize atmayacağıni veya beni bıçaklayıp dondurucuda cesedimi dondurmayacağını..."
**Rüzgar**
Saçma sapan şeyler söyleyip duruyordu.Susduğu zaman."Sen nasıl bir insansın ya sana bunları nasıl yapayım.Resmen felaket tellalısın.Bunları söyler söylemez.Yine başladı"Demek ben felaket tellalıyım haa sen beni kaçır hem de hesap sor oh ne ala ne ala sen ne biçim bir piskopatsın gerizekalı Piç orospu.dedi.Sanırım biraz fazla ileri gitmisti.Sinerlenmeye başlıyordum.Onu kollarından tutup yatağa sürükledim.Çırpınıyodu fakat boşuna.Bu kadar kası boşuna yapmamıştım.Onu yatağa yatırdığımda ağlamaya başladı.Hemen ellerini ellerime çekip ona sarıldım.Hemen bana karşılık verdi.Çok güzel kokuyordu.Başını kaldırdığımda mavi gözleri kıpkırmızı olmuştu.Hemen ona"Neden ağlıyosun seni tecavüz etceğimi mi anladın"dedim.Bir yandan pis pis sırıtıyordum.Kaçmaya çalıştı fakat onu tuttum ve yanına uzandım.Hala ağlıyordu bir süre sonra ağlamanın yorgunluğunu yenik düştü ve uykuya daldı.Onun o masum yüzü çok güzeldi bende bir süre sonra bende uykuya daldım.Ama aklıma bir şey takılmıştı o beni seviyormuydu daha doğrusu Simay Gün bir ÖKÜZÜ sevebilecek miydi?
SELAM BİZ TATLI YAZARLARINIZ BÖLÜMLER KISA OLABİLİR AMA BİZ SİZE GÜNDE EN AZ İKİ BÖLÜM GÖNDERMEYİ DÜŞÜNÜYORUZ.AYRICA DESTEKKERİNİZİ BEKLİYORUZ.BAZILARINIZ KİTABIN BAŞKA KİTAPLARDAN ÖZENTİ OLDUĞUNU DÜŞÜNE BİLİR FAKAT BİZ TAMAMEN FARKLI BİR KURGUDAN YAZMAYA ÇALIŞIYORUZ.ÖPÜLDÜNÜZ<3<3<3...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI ÖKÜZÜM
RomanceOKULA YENİ GELEN BİR TAŞI ELDE ETMEK NE TAŞI YA METEORU!!!NASIL BİR ŞEY¿ SİMAY GÜN İLE RÜZGAR TAŞ'IN İLİŞKİSİ NASIL GELİŞECEK¿BUNU KİMSE BİLMİYOR YAZAR BİLE....