H3

14 2 0
                                    

P.o.v layla
Na het protesteren zijn we met zijn alle bij de pisissa hit gaan eten. Oftewel de pizzahut. Die schat van een vrouw jo is zeker een taai oud wijfie hoor. Ik weet niwt. Ze is a stranger ik ken haar niet maar ze heeft een heleboel levenslust.' Dus je bent veganistisch. Sry, dat wist ik niet. Wil jw ergens anders eten dan? Hier vind je niets wat vegan is beb.'' Oh, meissie dat maakt noets uit ik zou het graag eens proberen. Die... pizzua zo nowmde je het toch? Ziet er wwl lekker uit maar hoe mowt ik het eten en.... nee laat maar'' wat is er beb wat wilde je vragen. There is no wrong question.'' Ach, ik weet niet. Ik heb vanochtend afstand gedaan van mijn religie en moet die regels een beetje afleren. Op mijn leeftijd,   ik heb niet meer zo lang weetje. Ik wil een keertje écht leven. En ik denk dat jij wel weet wat ik bedoel. Ik zie zelfs nu nog de schittering in je ogen.' Ik lach jezz christ. She's special ik wil net wat zeggen als ik Xander zie ik loop achter hem aan nadat ik jo heb gezegd dat ik naar de wc moest. Ik wil hem roepen als ik hem in een steegje zie verdwijnen. Ik kijk voorzichtig om het hoekje bang voor wat ik te zien zou krijgen. Oh gelukkig hij handelt alleen maar drugs. Alleen dat meisje ken ik ergens van. Wanneer ik wil omdraaien gebeurt er iets wat ik liever niet had gezien. Die bitch pakt hem gwn op zijn bek.  Kijk nu denk je zeker dat ik huilend wetten zoals in al die clichés waar het later dan weer goed mee komt omdat het niet hun schuld was. Dus blijf ook staan. Wachtend totdat hij haar wegduwt en haar verrot gaat schelden. Maar nee hoor in plaats daarvan gaat hij met zijn hand naar de onderkant van haar blouse. Terwijl zij haar hand in zijn broek steekt hoor ik ze allebei zacht kreunen. Ik heb hier straks echt een trauma aan. Je denkt nu vast van waarom sta je daar nu doe iets. Maar nee ik ga lekker gemeen zijn en laat ze elkaar lekker opgeilen maar voordat ze het kunnen doen ga ik hem uitschelden. Hij gaat mij daardoor net zo haten als ik nu doe. Dan begint hij te schreeuwen dat hij bijna komt en trekt de laatste kleren van hun lijf. Als ze helemaal naakt staan en net elkaar weer willen opeten. Loop ik het steegje in en begin te roepen. Dat hij een klooster is en dat dit wel de laatste keer was fat ik iets tegen hem zou zeggen. Hij schrikt laat haar los en wilt naar mij toe rennen. Ik ren snel weer weg en voel nu pas de tranen achter mijn ogen branden. Die vuile mannelijke hoer. Wanneer ik weer binnen ben wil ik weer naar hem schreeuwen. Maar ik had niet gedacht dat hij alleen met een sok voor zijn... ehm..... dingetje zou staan ik ben in 2 strijd ik weet niet of ik nu keihard moet lachen of huilen. Laat maar mijn hart koos voor huilen. Ik voel twee broze armen om mij heen. Ik weet meteen dat het jo is. Ze laat mij los en om de een of andere reden heeft ze zijn hand vast. Ze loopt weer terug naar het tafeltje pakt haar tas waarna ze ook ix aan een van zijn oren mee naar buiten trekt. Buiten zie ik haar boos met haar tas slaan. ZE SLAAT MET HAAR TAS OP IX. Au, dat zal wel pijn doen. Ze had mij namelijk al vertelt dat er gewichtjes in zaten.

AN : IK WEET IK HAD GEZEGD DAT IK VEEL ZOU PROBEREN TE PUBLICEREN MAAR IK HEB ME DAAR NIET AAN GEHOUDEN SRY.
HOPE YOU ENJOY BELLA SINAS 🤪

67 and ten days left Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu