H5

5 0 0
                                    

Remind+info:
Layla is gaan logeren bij Jo nadat ze het had uitgemaakt met haar vriendje. Ze heeft haar vriendinnen die avond nog gjebeld zodat ze die dag erna haar spullen zou kunnen ophalen omdat ze het niet alleen durft.

POV. LAYLA

Het is 9.34 en de deurbel gaat ik ren naar beneden maar Jo had de deur al geopend.'Hallo, meissies waar kan ik jullie mee helpen'. Nea en lanie stonden in de deuropening. Ze keken langs Jo vragend naar mij. Laat ik je ff duidelijk maken dat ik bijna het einde van de trap had bereikt en in het te grote protest shirt dat tot halverwege mijn bovenbenen reikt achter Jo stond. Een nogal aparte .... ehm.... jah. Weetje laat ook maar. Back to the door.
'Wij komen op verzoek van lils, mevrouw.' Neemt Nea als eerste het woord.' Och ja natuurlijk kom maar binnen schatjes, wat heerlijk dat jullie haar komen bezoeken. Ik zal wat lekkers voor jullie neerzetten en daarna kunnen jullie lekker babbelen oké?' What is die crazy ass ook een schat van een vrouw.' Ehm, ja dankuwel. Ik ben trouwens melanie maar u kunt lanie zeggen en dit gekke kind naast mij heet Andreä ook wel Nea genoemd.' Lanie keerde zich tot mij' btw Lils we hebben chocolala la lalala lah en iccccce kream en mis nog wwl het beste........ schone kleding!' Luf to her echt hoor. Ik laxh naar hun mompel een dankje en kijk Misses Jo vragend aan waarop zij knipt en aan de kant laat om lanie en nea met mij mee naar boven te laten gaan.

Boven aangekomen beginnen ze me meteen te ondervragen over wat er precies is gebeurd, en hoe de hel ik hier ben beland. Duszzzzz.... ik het hele verhaal vertellen. Ik had ze natuurlijk al verteld over dat ik het had uitgemaakt. Maar jah die nieuwsgierige blauwe giraffe ook.

Na alles te hebben besproken en de thee die Jo kwam brengen hadden opgedronken  zijn we met nea's rode mini ,die ze heeft omdat t facking schattig is, naar de flat van mn EX gegaan. Ik kijk nog een keer naar de meiden, zucht en draai de sleutel om in het slot. Wanneer ik naar binnen loop de woonkamer ik kan ik werkelijk waar niet geloven wat ik zie.

Einde














Van dit hoofdstuk.😁 oki jah interssant ben dingen aan t bedenken om een verhaal te maken op t eind. Je weet wel dat sommige memsen op t eind kei veel te meldden hebben.

Oh ik weet iets ik zit momenteel vrijdag 3 mei 2019 om 19.12 in t vliegtuig terug van Malta op weg naar huis. Dag vakantie was leuk maar ws niet interessant genoeg om er over te typen duzzz
B-Bay loca chicas en crazy blauwe paprikas
See yah😋

67 and ten days left Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu